Pengotteko te kylässä käydessä yleensä kaapitkin?

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Totaaa.....

Tuleehan se persuus varmaan jollain pyyhittyä, mutta älä ihan hirveesti nuuhki niitä likapyykkejä, työnnä suoraan koneeseen vaan :xmas:

(anteeksi, tää vaan pälkähti ensimmäisenä päähäni :ashamed: )

Hyi yök teijän kans :x Onneks meillä on vessapaperia sen verran aina esillä ettei tartte kenenkään pyyhkiä minnekkään muualle :x

Voi Ei ! OLEn huono emäntä kun en aina muista laittaa uutta vessapaperi rullaa esille jos vanha sattuu loppumaan!

On se hemmetin hyvä että meillä on se allaskaappi missä sitten paperia hyvä säilyttää!

Mun serkku tonkii kaapit, laatikot, kaiken, mitä vain pystyy. Eikä edes peittele tapaansa. Erään kerran hän ilmaantui vessasta, ja kysyi heti ensimmäisenä, mistä olen ostanut korurasiani ja mitä se maksoi. Rasia ei todellakaan hyppää ensimmäisenä silmille, kun kaapinoven avaa. Käsilaukun sisältö tulee syynättyä myös jos laukku on jossakin ulottuvilla. Mä en tykkää sitten vähääkään.

mä katselen ku tykkään saada ideoit ja kokeilen ostaa joskus jotain tuotteita mitä oon nähny kavereitten kaapeissa =) Mut teen sen aika huomaamatta enkä koske mihinkään eikä haettaa jos joku kurkkii meilläkin kun ei meilt mitää huumeita sentään löydy. Tosin toivon et jos aletaan kaikkia kaappeja käymään läpi et kysytään lupa niin mielelläni esittelenkin. Mut mielestäni jos katsoo kaappeihin niin ei tarvi sit kauhistella jos on sotkuista koska se on kuitenki kaappi ja jollain tavalla intiimi tila enkä missään tapauksessa tykkää et joku kävis vessan kaapissa käpälöimässä mitään koska oon bakteerikammoinen=)

Äitini on sellainen, että pitää piilottaa KAIKKI mitä ei halua hänen näkevän: hän lukee pöydille jääneet paperit, availee kaappeja ja tutkii. On vieläpä niin hölmö, että sanoo lukeneensa: "veljellä oli pöydällä paperi jossa luki niin ja näin...". Teki isäni hermoraunioksi tutkimisillaan ja kehtasi vielä siitäkin sanoa, että isä ei halua hänen penkovan papereitaan. Lapsuuskodissani lukossa oleva vanha kirjoituspöytäni tulee puheeksi aina silloin tällöin. Viimeksi tokaisin, että tupakkaa siellä varmaan vain on.

Lapsena itsekin katsoin kylässä vessan kaappiin, oli vain kiinnostavaa nähdä tavaroiden perusteella, millaisia ihmiset ovat. En kyllä enää, olisi outoa penkoa toisten kodissa.

Yhteistyössä