Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin ei kosketa:Ottaakohan nää penkojat ja kurkkijat huomioon sitä asiaa, että ovet saattaa narahtaa tai kolahtaa (vaikkei ehkä aijemmin ole ääntä kuuluntukaan) ja osaavatko edes silloin hävetä?
Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin ei kosketa:Ottaakohan nää penkojat ja kurkkijat huomioon sitä asiaa, että ovet saattaa narahtaa tai kolahtaa (vaikkei ehkä aijemmin ole ääntä kuuluntukaan) ja osaavatko edes silloin hävetä?
No vittu saatana,älä muuta sano perkele!
Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Jos vessapaperirulla loppuu, etsin kaapista sen sijaan että huudan isännän/emännän pyyhkimään.
Anoppilassa pitää osata itsekin löytää ruokailuvälineet, jos tulee yllätysvierailulle ja haluaa ruuanjämiä testata.
meillä ylimääräisiä vessapaperirullia ei säilytetä vessassa. sinne kaappiiin ei mahdu. likavaatekorejavatten nää kaapit. Ehkä kaapin päälle mahtuis, mutta on niiin korkealla että sinne ei kunnolla yllä edes aikuinen.
No eikö edes vaikka pöntön viereen lattialle mahdu yksi rulla? Ikävää jos joku on yksin kotona ja on p*skalla ja sitten loppuu paperi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin ei kosketa:Ottaakohan nää penkojat ja kurkkijat huomioon sitä asiaa, että ovet saattaa narahtaa tai kolahtaa (vaikkei ehkä aijemmin ole ääntä kuuluntukaan) ja osaavatko edes silloin hävetä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin...:Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin ei kosketa:Ottaakohan nää penkojat ja kurkkijat huomioon sitä asiaa, että ovet saattaa narahtaa tai kolahtaa (vaikkei ehkä aijemmin ole ääntä kuuluntukaan) ja osaavatko edes silloin hävetä?
Juu, kiroilen kyllä taatusti jos joku kaappeihini kurkkii. Pelkkä ajatuskin saa kiroilemaan. Mitäs sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin...:Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja Vittu mun kaappiin ei kosketa:Ottaakohan nää penkojat ja kurkkijat huomioon sitä asiaa, että ovet saattaa narahtaa tai kolahtaa (vaikkei ehkä aijemmin ole ääntä kuuluntukaan) ja osaavatko edes silloin hävetä?
Juu, kiroilen kyllä taatusti jos joku kaappeihini kurkkii. Pelkkä ajatuskin saa kiroilemaan. Mitäs sitten?
Sun luona ei taida käydä kauheesti vieraita kun oot tuollanen kiroileva äkäpussi. Tai jos käy niin kaiketi istuvat kädet ristissä rukoillen ettei kahvi kaadu ja saat hepulin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Jos vessapaperirulla loppuu, etsin kaapista sen sijaan että huudan isännän/emännän pyyhkimään.
Anoppilassa pitää osata itsekin löytää ruokailuvälineet, jos tulee yllätysvierailulle ja haluaa ruuanjämiä testata.
meillä ylimääräisiä vessapaperirullia ei säilytetä vessassa. sinne kaappiiin ei mahdu. likavaatekorejavatten nää kaapit. Ehkä kaapin päälle mahtuis, mutta on niiin korkealla että sinne ei kunnolla yllä edes aikuinen.
No eikö edes vaikka pöntön viereen lattialle mahdu yksi rulla? Ikävää jos joku on yksin kotona ja on p*skalla ja sitten loppuu paperi.
kyllä siinä pöntön vieressää sitä papaeria on riittävästi, mutta se iso puketti on ihan uualla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anoppi käy aina omatoimisesti läpi lasten vaatekaapit kun käy kylässä. saattaa sitten lähtiessään ilmoittaa että hän otti sieltä sitä ja tätä ja vie kirpparille. joskus on käynyt myös omaa vaatekaappiani penkomassa. ärsyttävää!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En, paitsi jos haen kaapista jotain (wc-paperia, saippuaa...).
Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:ap mitä sinä teet jos menet kyläpaikassa vessaan ja kerkiät tehdä asias ennen kuin huomaat, ettei ole paperia tarpeeksi millä pyyhkiä eikä näy myöskään missään näkösällä. Huudatko talon väkeä tuomaan paperia?
Minusta ei siis kaappien penkominen ole ollenkaan hyvien tapojen mukaista silti.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:ap mitä sinä teet jos menet kyläpaikassa vessaan ja kerkiät tehdä asias ennen kuin huomaat, ettei ole paperia tarpeeksi millä pyyhkiä eikä näy myöskään missään näkösällä. Huudatko talon väkeä tuomaan paperia?
Minusta ei siis kaappien penkominen ole ollenkaan hyvien tapojen mukaista silti.
Vaikka en ap olekaan, vastaan sulle silti: minusta ei ole järkevää istua pöntölle ennen kuin tarkistaa paperitilanteen, jos paperi on loppu, siitä pitää sanoa isännälle/emännälle. Ei paperin loppumisesta saisi tehdä tekosyytä toisten kaappien penkomiselle. Ja muuten, tervetuloa meille kylään p****lle, meillä nimittäin wc-paperi säilytetään eteisessä, joten siinä ei auta vessan kaappien penkomiset, ellet sitten halua housut kintuissa penkoa myös eteisen kaappeja. :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:ap mitä sinä teet jos menet kyläpaikassa vessaan ja kerkiät tehdä asias ennen kuin huomaat, ettei ole paperia tarpeeksi millä pyyhkiä eikä näy myöskään missään näkösällä. Huudatko talon väkeä tuomaan paperia?
Vaikka en ap olekaan, vastaan sulle silti: minusta ei ole järkevää istua pöntölle ennen kuin tarkistaa paperitilanteen, jos paperi on loppu, siitä pitää sanoa isännälle/emännälle. Ei paperin loppumisesta saisi tehdä tekosyytä toisten kaappien penkomiselle. Ja muuten, tervetuloa meille kylään p****lle, meillä nimittäin wc-paperi säilytetään eteisessä, joten siinä ei auta vessan kaappien penkomiset, ellet sitten halua housut kintuissa penkoa myös eteisen kaappeja. :kieh:![]()
No tottakai se on järkevää tarkistaa aina riittääkö paperi. Mutta mä ainakin olen erehtyväinen ihminen, ja joskus voi ihan unohtua. Ei mulle kyllä ole näin vierailla käynyt, mutta kotona kyllä. Mutta siksi itse vastasin, että jos paperi on loppu, niin katson kaapista, koska luultavasti näin tekisin ennen kuin huutaisin isäntäväkeä paikalle. Mutta eipä vielä ole tarvinnut kaappeihin tuonkaan syyn takia tosiaan katsella.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:ap mitä sinä teet jos menet kyläpaikassa vessaan ja kerkiät tehdä asias ennen kuin huomaat, ettei ole paperia tarpeeksi millä pyyhkiä eikä näy myöskään missään näkösällä. Huudatko talon väkeä tuomaan paperia?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä tunnustan vilkaisevani vieraissa vessan kaapeihin. :ashamed:
Kysytään nyt sultakin et miksi ihmeessä?
En oikein tiedä.. Kiinnostaa nähdä mitä voiteita tai muita he käyttävät. En kuitenkaan jälkeenpäin edes muista mitä kaapissa on ollut. Turhaa uteliaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En, paitsi jos haen kaapista jotain (wc-paperia, saippuaa...).
En edes näissä tilanteissa. Yleensä saippuaa on kavereiden luona vessassa ihan riittävästi, kun heilläkin on tapana pestä wc-käynnin jälkeen kädet (kyllä, voin ihan hyvin pestä käteni myös saippuan jäämillä, en minä uutta saippuaa aina itselleni tarvitse), vessapaperitilanne mulla on tapana tarkistaa ennen kuin istahdan pöntölle ja jos se puuttuu, sanon isännälle/emännälle enkä ala penkomaan kenenkään kaappeja, musta se on älyttömän epäkohteliasta. Enkä pitkään katselisi, jos joku toinen alkais luvatta penkomaan mun kaappeja vaan ihan varmasti huomauttaisin asiasta, ja jos sitä jatkuis, niin ei olisi enää kotiini tulemista (äiti on tietenkin eri asia, hän saa ottaa kaapista mitä haluaa, mutta hän onkin mun äiti ).