Pelottaako Suomen muuttuminen yhä enemmän homoyhteiskunnaksi?

  • Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
jos nyt mietitään vaikka tuota adoptio-oikeutta, niin musta se on vähän kaksipiippuinen juttu. tuolla maailmassa on kuitenkin niin valtavasti lapsia mahdottoman huonoissa oloissa, joille aivan varmasti olisi parempi vaihtoehto kasva kahden miehen tai kahden naisen perheessä, kun siellä missä tällä hetkellä on, jossain likaisessa lastenkodissa huonoissa oloissa.
 
voi jestas sentään mitä sakkia
Siis hä?? Eihän tää nyt voi olla muuta ku provo - ei kukaan voi oikeesti ajatella noin.
Homoushan ei ollut mikään sairaus, eikä epidemia, joka leviää ja valloittaa maailmaa. Jos joku syntyy homoksi niin se ei ole hänen oma päätöksensä, joten miksi hän ei saisi samoja oikeuksia kuin heterot. Pitäisikö vammaisina syntyviltäkin evätä sitten oikeudet, koska eivät mene täysin normaalin perinteisen suomalaisen ihmisen muottiin? Jos minun lapseni osoittautuu homoksi, niin aion tukea häntä ja kannustaa normaaliin elämään ja olemaan ylpeä siitä mitä hän itse on!
 
"vieras"
Homoksi ei synnytä, vaan ihmiselle tulee homoseksuaalisia kiusauksia, joihin hän lankeaa ja kehittää
niistä sitten identiteetin.
Terv. itsekin niistä kärsinyt, mutta heterona pysyttelevä.
 
Kepsis
mikä helvetin homoyhteiskunta? voisitteko mahdollisesti päästää irti jo toisten seksuaalisesta suuntautumisesta, teette vain itsestänne pellen sillä. sen ei kuulu edes kiinnostaa ketään muutakuin niitä jotka on kiinnostuneita keskenään muodostamaan jonkinlaisen parisuhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Lex
[QUOTE="vieras";25566575]Homoksi ei synnytä, vaan ihmiselle tulee homoseksuaalisia kiusauksia, joihin hän lankeaa ja kehittää
niistä sitten identiteetin.
Terv. itsekin niistä kärsinyt, mutta heterona pysyttelevä.[/QUOTE]

Ja siksikö sinä olet mikään sanomaan toisten ihmisten puolesta?
Edustat yhtä homoa, ja homo olet sisimmässäsi etkä muuksi muutu. Hyväksy itsesi!;)
 
"heh"
Voi pyhä jyssäys... :D

No ei kuules pelota.. hyvä vain, että hekin saavat elää ja olla sellaisena kuin ovat. =)

Yheltä tuttava mieheltä kysyinkin, että pelkäätkö sinä, että kaikki miehet muuttuu automaattisesti homoiksi jos Haavistosta tulee pressa?!? Sille tämä vauhkoominen joskus vähän tuntuu ;)
 
teisti
[QUOTE="heh";25566720]

Yheltä tuttava mieheltä kysyinkin, että pelkäätkö sinä, että kaikki miehet muuttuu automaattisesti homoiksi jos Haavistosta tulee pressa?!? Sille tämä vauhkoominen joskus vähän tuntuu ;)[/QUOTE]

Henk. koht. en kyllä tykkää siitäkään, että leimataan homokammoiseksi, jos ei Haavistoa halua pressaksi...
 
"Vieras"
Miten se, että homoja olisi joka paikassa, vahingoittaisi lapsia?


Tosin, homojen määrä nyt ei tasa-arvon lisääntyessä mihinkään muutu, joten sikäli Suomen muuttuminen homoyhteiskunnaksi on aika absurdi ajatus.

Ei kenenkään pidäkään äänestää presidentinvaaleissa seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, vaan nimenomaan siitä (suuntaan tai toiseen) välittämättä.
 
[QUOTE="vieras";25566815]En ole homo, en ole homoksi syntynyt. Voin valita tekoni ja olen hetero. Ei ole provo. Homoseksuaaliset kiusaukset voivat olla ihan todellinen juttu.[/QUOTE]

En ole hetero, en ole heteroksi syntynyt. Voin valita tekoni ja olen homo. Ei ole provo. No, heteroseksuaalisista kiusauksista en tiedä mitään, jätän kiusaukset sun erikoisosaamiseksi. :D


Oikeesti, jos sulla on joku uskonnollinen vakaumus jonka takia koet tarpeelliseksi tukahduttaa osan itseäsi, niin siitä sitten vaan, kunhan et kuitenkaan ala sitä samaa vaatia muilta.
 
rte
Minä en ymmärrä, että miksi muutamien ihmisten seksuaalisista mieltymyksistä on tullut koko valtakunnan tärkein asia. Rassatkoon niitä peräreikiä siellä kotona, mutta ei siitä näin isoa asiaa tarvi tehdä.
 

Yhteistyössä