S
satunnainen palstailija
Vieras
Tuntuu että kukaan ei edes kuuntele minua (puoliso, äiti, ei edes terkkari) kun kerron että jännitän, siis suorastaan pelkään, edessä olevaa synnytystä! Tämä siksi varmaan koska olen jo kolmen lapsen äiti.. Synnytykset ovat olleet normaaleja, vaikka viimeisimmässä oli mielestäni hyvin kipeä ponnistusvaihe ja napanuora oli vauvan kaulan ympärillä. Olen pieni ja hento ja nyt tämä vauvamaha on kasvanut tosi suureksi ja epäilen että tulossa on suuri vauva... En silti pääse edes ultraan, koska uudelleensynnyttäjät eivät täällä pääse synnytystapa-arvioon.. Pyysin terkkaria tekemään lähetteen ultraan, mutta hän sanoi, että se tulisi todennäköisesti bumerangina takaisin, koska minulla sok.rasitustestin tuloksetkin olivat ihanteelliset. Viimeksi olen käynyt rakenneultrassa viikolla 20 ja nyt on 37.viikko. Olen aikaisemmin saanut yhden ison vauvan, poika painoi melkein 4kg. Nytkin on tulossa poika.
Mitä voisin tehdä? Kävin jo kyselemässä yksityisen ultran hintoja, kun tuntuu, että tieto vauvan painoarviosta voisi olla helpottavakin, mutta ne olivat niin kalliita, ettei minulla ole nyt siihen varaa. Ensimmäistä äitiyspäivärahaakin saa odottaa niin pitkään.
Mitä voisin tehdä? Kävin jo kyselemässä yksityisen ultran hintoja, kun tuntuu, että tieto vauvan painoarviosta voisi olla helpottavakin, mutta ne olivat niin kalliita, ettei minulla ole nyt siihen varaa. Ensimmäistä äitiyspäivärahaakin saa odottaa niin pitkään.