?
...
Vieras
apuaa, musta tuntuu et mä pakahdun pelkoon!! löysin täs noin kuukausi sit patin toisesta rinnasta ja lääkäriajan varasin silloin heti, jota joutui odotteleen noin 2viikkoa ja se laittoa lähetteen ultraan jota olen nyt jo odottanut 2viikkoa ja tänään jo soitin eikä aikaa vieläkään kuulu!!! pitää kuulemma soittaa ens viikolla uudelleen....ja olen siis raskaan rv 17 ja huoli on suuri!!!!!!!