Pelottaa, kaduttaa ja kuitenki tuntuu oudon hyvältä (pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä oli mieheni puolen sukujuhlat viime viikonloppuna. Tunnelma oli perinteisen iloinen ja vettä väkevämpää nautittiin pitkin päivää ja yöhön. Mieheni otti hitusen liikaa ja joutui mennä nukkumaan jo aika aikasin.

Jatkettiin juhlia, ja aamun tunteina juhliminen lähti minun osaltani käsistä ja päädyin peuhaamaan mieheni veljen kanssa. Tyyppi on hullun kuuma ja oon ennenki miettiny sitä.

Mieheni ei varmasti aavista mitään. Tietysti pitäis kertoa ja ehkä erota, mutta samalla haaveilen et joskus toisteki pääsisin tän tyypin lähelle. En haluis menettää mahollisuutta siihen...

Oonko ihan hirvee?

Oot kyllä alhanen. Toivon todella että, asia selvii miehelles ja potkis sut hornan tuuttiin. Toivon myös että, miehes veli tajuaa minkälainen horoperse oot!! Hyi helvetti, sitten vielä tulla täältä hakemaan jotai symppauksia.

Voivoi. Tiän samanmoisen tapauksen ja veriside voitti, eipä se sinkkuveli kestäny omaatuntoansa vaan tunnusti tälle panonsa miehelle (eli isoveljelleen) mitä tuli tehtyä.

Noh. Ero siitä tuli. Eikä se muija kyllä kelvannu ennää ees sille miehensä veljellekkään.

Voivoi. Tiän samanmoisen tapauksen ja veriside voitti, eipä se sinkkuveli kestäny omaatuntoansa vaan tunnusti tälle panonsa miehelle (eli isoveljelleen) mitä tuli tehtyä.

Noh. Ero siitä tuli. Eikä se muija kyllä kelvannu ennää ees sille miehensä veljellekkään.

Veikkaan että juuri näin siullekin käy.

Tai sitten sinun on just nyt lähdettävä siitä suhteesta ja perustettava uusi suhde sen miehesi veljen kanssa, jos hän vielä muka sinua huolii.

Pettäminen jo itsessään on perseestä, mutta toisaalta niin yleistä ja inhimillistä, että en jaksa asiasta jeesustella. Kyllähän ihmiset yleensä itsekin tietävät tekevätkö väärin vai eivät. Mutta en ymmärrä miksi pitää noihin lähisukulaisiin koskea, jotenkin ällö ajatus. Ja minun miehelläni on ihan hyvännäköisiä veljiä :).

Pettäminen jo itsessään on perseestä, mutta toisaalta niin yleistä ja inhimillistä, että en jaksa asiasta jeesustella. Kyllähän ihmiset yleensä itsekin tietävät tekevätkö väärin vai eivät. Mutta en ymmärrä miksi pitää noihin lähisukulaisiin koskea, jotenkin ällö ajatus. Ja minun miehelläni on ihan hyvännäköisiä veljiä :).

No joo. Itestäki tuntuis että kävisin suhasemassa ommaa veljeä jos miehen veljiin kajoaisin :xmas: Eli, nouvei.

Eli päivän ja yön dokannut ämmä päätyi kähmimään umpikännissä lankomiehen kanssa.
Kuulostaa aika puistattavalta.
Trolli tai ei, sattuuhan tällaista - jossain syrjäseudulla missä kaikki on muutenkin sukua toisilleen.

Yhteistyössä