A
aloittaja
Vieras
Viime vuonna kun vietettiin siellä joulua siellä niin lapset saivat ihan älyttömäst lahjoja! Varsinkin nuorin tyttö sai varmaan 30 dvd:tä ja tietty oman telkkarin. Nyt meilläkin on lapsi (anopin ainut lapsenlapsi) ja ihan varmasti saa aivan liikaa kaikkea turhaa (ennemmin tarttetais köyhänä opiskelijaperheenä taloudellista tukea, mutta ei mies sitä viitsi mainita ). Joulufiilis menee kun on niin materialistista. Nyt lahjat varmaan vielä isommat sillä anoppi on saanut hiljattain ison perinnön.
Itse sain viime vuonna anopilta pelkän suklaalevyn, ja jouduin katsella kun muut avasivat isoja lahjavuoriaan (itse en vanhemmilta saa mitään sillä ne on kuollu). Me kuitenkin ostetaan miehen kanssa appivanhemmille ja miehen sisaruksille yhteisillä rahoilla lahjat, kuitenkin kaikki muut ostaa lahjan vain miehelle. Ei kauheesti kiinnosta koko joulu
Itse sain viime vuonna anopilta pelkän suklaalevyn, ja jouduin katsella kun muut avasivat isoja lahjavuoriaan (itse en vanhemmilta saa mitään sillä ne on kuollu). Me kuitenkin ostetaan miehen kanssa appivanhemmille ja miehen sisaruksille yhteisillä rahoilla lahjat, kuitenkin kaikki muut ostaa lahjan vain miehelle. Ei kauheesti kiinnosta koko joulu