pelottaa ihan kamalasti

sain juuri tekstarin siskoltani, isä on viety erittäin huonossa kunnossa sairaalaan
Juuri eilen soitin, kun kuulin että oli ollut tavallista väsyneempi, ei oikein jaksanut syödä ja valitteli rintaansa, ei halunnut lähteä lääkäriin, kehotin äitiä soittamaan lääkärin kotiin, mutta tämä vakuutteli että isä voi jo paremmin.

Olen aina ollut isin tyttö, ja nyt pelottaa ihan kamalasti :'(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
millainen ihminen ilmoittaa tuollaisesta asiasta tekstiviestillä?
Tuli sama mieleen ja miksi ap ei ole isänsä luona jos on tämä on niin tärkeä hänelle?
siis eikö teillä oo muuta tekemistä kuin moittia ap:tä?
tuliko kenties mieleen et isä voi asua ihan eri paikkakunnalla kuin ap? ja jos on vasta viestin saanut, ei ehkä heti ole mahdollista lähteä snne sairaaaan iän luokse vaikka kuinka haluaisi?

tiedän nimittän mitä on olla yli 200 km:n päässä silloin kun läheinen joutuu yllättäen sairaalaan.

ap, älä välitä noista kommenteista. halaus!

höh
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Kylläpäs olet itsekeskeinen paska...
kuinka niin? ei mulle tulis mieleenkään laittaa tekstiviestillä tollaista asiaa... "moikkelis, iskä vietiin ambulanssilla sairaalaan, pumppu pettää.. mut hei palaillaan!"
mä en ainakaan haluis tuollaista asiaa lukea tekstiviestissä.

viera
Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi:
Tuli sama mieleen ja miksi ap ei ole isänsä luona jos on tämä on niin tärkeä hänelle?
Hiukan mietin samaa...
etkö huomannut että viesti oli juuri tullut ap:lle? ja selitti syyn miksi ei nyt välittömästi ole siellä sairaalassa... huoh teidän kans

justjuu
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
kuinka niin? ei mulle tulis mieleenkään laittaa tekstiviestillä tollaista asiaa... "moikkelis, iskä vietiin ambulanssilla sairaalaan, pumppu pettää.. mut hei palaillaan!"
No ehkä se ei ihan tuollanen se viesti ollutkaan. Tuo oli sun versio. Ap:n viesti saattaa ihan hyvin olla esim. tällainen: " Voi, isä on viety sairaalaan!" :/ En voi nyt soittaa kun olen kokouksessa tai töissä tms. pahassa paikassa, soitan vaikka 10 min. päästä." Tai sit sisko ei oo vaan pystyny soittaa, koska jos on itkettäny niin paljon...

Sohvi
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Hiukan mietin samaa...
etkö huomannut että viesti oli juuri tullut ap:lle? ja selitti syyn miksi ei nyt välittömästi ole siellä sairaalassa... huoh teidän kans
No erikoista, kun jaksaa tänne tulla siitä kertomaan ja kokee sen tärkeäksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mites sä tiedät että että viesti oli tuohon sävyyn kirjoitettu, ihmiset osaa kyllä kirjoittaa erityylilläkin , asioista riippuen, jos et ole tiennyt. ap:lle sympatiat täältäkin .

Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Hiukan mietin samaa...
No erikoista, kun jaksaa tänne tulla siitä kertomaan ja kokee sen tärkeäksi.
sama kai se on missä mä itken ja odotan tarkempaa tietoa, kännykkä on 5 sentin päässä mun kädestä... ja jos tämä niin kovasti vaivaa, niin olin jo koneella ja palstalla, juuri luin Gracen avausta tapaamisesta kun viesti tuli

vieras
Voi sentään kun nää kanssa ihmiset on kamalia, ei onneksi kaikki, minä olen ainakin sellanen ihminen ettäjos sattuisin nyt saamaan noin tärkeän ja surullisen viestin , mun olis varmaan ihan pakko jakaa se teidän kanssa. ap:lle voimia ja jaksamista tulevan ajan kanssa, toivotaan kuitenkin että kaikki menee hyvin ja muuttuu iloksi , tavalla tai toisella.

Yhteistyössä