Pelottaa hirveesti uudet muutokset! auttakaa!!!!!


Pelottaa hirveesti uudet muutokset! auttakaa.
Ollaan siis muuttamassa turusta loimaallepäin.. ostettiin omakotitalo, jota nyt rempataan jne.. ajattelin että tyttö menee päivähoitoon ens syksynä, on sit reilu 2vee... ja nyt vast oon tajunnu, et munki pitäis löytää jostain töitä, ja ajaa ajokortti tässä lokakuussa..

pelottaa JOLLEN PÄÄSEKÄÄN AUTOKOULUSTA LÄPI, jos en osaakaan ajaa, ku mua vähän pelottaa autokoulu... miten vitus saan mistään työpaikan, oppisopimuksen yms... juttelin miehelle ja sanoin noi asiat, et olen jotenki paniikissa kun niinpal kaikkee uutta, ja jollen pääsiskään läpi autokoulust, en osais ajaa tms.

Mun mies sano sihe, no sit sä muutat takas turkuun mut hän jää taloon!!
Et ei siin ookku kaks vaihtoehtoo, joko ajat ajokortin tai et aja.

:eek:
 

ota ihan rennosti, sen ajokoulun kanssa. oletko muuten seurannut kylttejä ja liikenne merkkejä kun olet ollut auton kyydissä?
se helpottaa pikkusen asiaa. mun mies opetti minua ajamaan. enne sitä seurasin kun "olisin itte ollut ratin takana vaikka istuin apukuskin puolella". sain kaikki läpi kerralla kun en miettinyt liikoja ja mietin vain minkälaista olla kuski. seppiä sinulle toivon et pääset läpi!!! :hug:
 
Vera-84
Mä kävin autokoulun kahessa kuukaudessa. Olin hakenut au pairiksi, ja se oli mulle tosi tärkee juttu. Olin vuosi sitten mikroautoradalla ajanut sellaseen miten sen nyt sanois "rengasseinään" ja lensin sieltä maahan ja olin tosi pahasti mustelmilla,ja sillon mietin etten ikinä hanki ajokorttia, koska musta ei ole ajajaksi. Ihmeent helposti kyl pääsi inssistä läpi vaikka auto sammu kaksi kertaa sen aikana. Kortin saamisen jälkeen se ns.oikea harjoittelu vasta alkokin sitten. Pidät vaan pään kylmänä ja otat ittees niskasta kiinni vaikka pelottaiskin. Mua ennen autokoulua pelotti vähän moottorien äänetkin. Jos minäkin sain koritn pystyt kyllä sinäkin! Ja vielä sitä,että kortin saamisen jälkeen voit hankkiaautomaattisen auton joka on paljon helpompi ajaa kuin manuaali. Tosin sen jälkeen kynnys manuaaliseen kasvaa, niinkuin mulla nyt.
 

Yhteistyössä