?
.,.,,.,
Vieras
Vaaka rupesi näyttämään jo hälyyttäviä lukemia. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen bmin mukaan lievästi ylipainoinen. Kilot ovat parissa vuodessa tulleet hyvin hitaasti mutta varmasti. Syytä siihen en oikein tiedä? Ehkä lievä masennus ja ahdistus? Paikkakunnan muutto? Ruokapäiväkirjan mukaan ruokaa menee yhtä paljon kun silloin hoikkana. Ehkä se on sitten tää ikä? Hidastuuko aineenvaihdunta kun täyttää 30? Vai olenko aiheuttanut valvomisella ja stressaamisella itselleni jonkun kilpirauhasenvajaatoiminnan? Jostain luin että sellainen olis mahdollista.. Toisaalta kai mulla sitten olis muitakin vajaatoiminnan oireita?
No pointti oli se että mitä jos en laihdukaan. Herkut on pois kokonaan. Yritän syödä mahdollisimman säännöllisesti ja annoskoot pienennetty. Liikuntaa en ole lisännyt kun ei aika ja jaksaminen riitä siihen, töissä kun saa muutenkin ihan koko päivän seisoa/kävellä.
Kamalaa jos mä jään tällaiseksi...
No pointti oli se että mitä jos en laihdukaan. Herkut on pois kokonaan. Yritän syödä mahdollisimman säännöllisesti ja annoskoot pienennetty. Liikuntaa en ole lisännyt kun ei aika ja jaksaminen riitä siihen, töissä kun saa muutenkin ihan koko päivän seisoa/kävellä.
Kamalaa jos mä jään tällaiseksi...