Pelottaa, että työsopimus perutaan heti, kun menen työpaikalle aloittamaan työt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki haastattelut ja muu tällaisetr tehtiin kameran ja netin kautta, ja työnantaja toivotteli tervetulleeksi allekirjoittamaan työsopimusta ja aloitaamaan työt.

Pelottaa vaan, että se työsopimus peruutetaan heti, kun työnantaja näkee kuinka lihava olen.
(Ja sanotaan vielä, että kerrotuista tulevista työtehtävistäni mikään ei ole sellainen, mistä en kykenisi suoriutumaan, mutta sitten kun vielä pitäisi saada se työnantaja uskomaan asia)
 
vierailija
Turha tuollaista on miettiä, rohkeasti vaan töihin.
Olet jo saanut työpaikan kun tervetulleeksi toivovat. Ihminen on tärkein eikä rasvat ympärillä.
Osaat hommat kuten kirjoitit.
Sitä paitsi aina voi kilot sulatella pois. Työtehtävien hallitseminen on todennäköisemmin vaikeampaa.
 
vierailija
Kaikki haastattelut ja muu tällaisetr tehtiin kameran ja netin kautta, ja työnantaja toivotteli tervetulleeksi allekirjoittamaan työsopimusta ja aloitaamaan työt.

Pelottaa vaan, että se työsopimus peruutetaan heti, kun työnantaja näkee kuinka lihava olen.
(Ja sanotaan vielä, että kerrotuista tulevista työtehtävistäni mikään ei ole sellainen, mistä en kykenisi suoriutumaan, mutta sitten kun vielä pitäisi saada se työnantaja uskomaan asia)
Mene sinne ja hoida työsi. Pidä itsestäsi sellaisena kun olet juuri tänään. Kaikki tulee sujumaan hyvin!
 
vierailija
Kaikki haastattelut ja muu tällaisetr tehtiin kameran ja netin kautta, ja työnantaja toivotteli tervetulleeksi allekirjoittamaan työsopimusta ja aloitaamaan työt.

Pelottaa vaan, että se työsopimus peruutetaan heti, kun työnantaja näkee kuinka lihava olen.
(Ja sanotaan vielä, että kerrotuista tulevista työtehtävistäni mikään ei ole sellainen, mistä en kykenisi suoriutumaan, mutta sitten kun vielä pitäisi saada se työnantaja uskomaan asia)
Koska olet osaava ihminen, ei tuo selostaminen ole ollenkaan haastavaa.


Joko kaikki lopetti tupakoinnin, eli voi käydä lihavien kimppuun? Mitäs sitten suunnitteilla, kahvi bannaan?
 

Yhteistyössä