Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitatko siis kääretorttuohjeella? Että leikkaat sen paloiksi ja kokoat kakuksi?
Anteeksi vielä tarkennus, tarkoitatko siis, että tekisit normaalia sokerikakkupohjaa, mutta pellille? Minä en ole sellaista tehnyt koskaan, koska sen kohoaminen tasaisesti ja leikkaaminen voi olla ongelmallista. Siksi luotan siihen tavalliseen kääretorttupohjaan ja teen niitä useamman, jos tarvitaan paljon.
Hmmm...siis meneekö siihen pellilliseen yksi 4 munan taikina?
Hmmm...siis meneekö siihen pellilliseen yksi 4 munan taikina?
Kiitos...mikä mitta on kkp?
Nonni...nyt mä olen ihan sekaisin kun kaikki neuvoo erilailla :O
Laita vielä varulta puhelimeen herätysMä uskallan nyt Aamuäreeseen tässä asiassa luottaa, joten teen nyt sitten 4 munan ohjeella ja istun tuossa lasin ääressä koko ajan...eilen meinaan kärvähti pizza ja edellispäivä pullat :kieh:
Minkäaikaa noin suunnilleen se kakku on uunissa...5 min, 30 min, 1h?
Joo...silleen mä tarkoitin. En mä tiedä voiko niin tehdä, mutta mä oletan että voi![]()
Mä uskallan nyt Aamuäreeseen tässä asiassa luottaa, joten teen nyt sitten 4 munan ohjeella ja istun tuossa lasin ääressä koko ajan...eilen meinaan kärvähti pizza ja edellispäivä pullat :kieh:
Minkäaikaa noin suunnilleen se kakku on uunissa...5 min, 30 min, 1h?
Oletatko sinä, että siitä tulisi niin korkea, että voisit leikata sen kerroksiin? En usko, että neljästä munasta tulee sellaista, mutta olenkin sen kääretorttupohjan kannalla, koska sitä ei tarvi leikataAnteeksi, jos sekoitan sinua tässä, se ei ole tarkoitukseni.