pelko

Mua pelottaa jälkitarkastus. Mulla oli sinne aika jo pari viikkoa sitten, mutta en pystynyt menemään sinne. ennen synnytystä nulle tehtiin ongelmien takia useita sisätutkimuksia ja vaikka ne aivät olleet mitään miellyttäviä, niin en kuitenkaan pelännyt niitä. Mulla oli tuo alapää melko pitkään kipeä synnytyksen jälkeen (väliliha leikattiin ja repesin) ja vaikka se ei enää ole kipeä, niin ajatuskin tutkimuksesta aiheuttaa melkein paniikin. Miten pääsisin tuosta pelosta eroon, kun pakkohan sinne tarkistukseen olisi mennä, mutta en vaan tiedä pystynkö siihen.
 
xxx
Mua kans jännitti kovasti jostakin syystä tuo jälkitarkastus. Sanoin vaan sitten lääkärille että jännittää että sattuu tms...
Ei se sitten niin kauheaa ollutkaan, mutta ymmärrän kyllä jos tekisi mieli vähän lykätä sitä!
Eikä se itse tarkistus kauaa kestä kurkaavat vaan että kaikki ok, juttelussa meni enempi aikaa.
Tsemppiä sinulle...
:heart:
 
pse
Mulla kans meinas vähän pelottaa se.. Kun vielä samalla kertaa otettiin papa-koe. Mutta hyvinhän se meni. Just se kipu pelotti. Ei se kauan kestä ja lääkärit tietää et saattaa olla vielä arka jne. Ei ne mitenkään ronskisti tutki. Tsemppiä! :)
 

Yhteistyössä