N
NAISEN VAISTO?
Vieras
Miksi mulla on näin voimakkaana tää tunne, että mies pettää? Ollut jo välillä varmaan parin kuukauden ajan. Joku sanoi, että silmistä sen näkee...Tänään katsoi jotenkin niin surullisesti mua. Kaikkia pikkujuttuja on ollut, jotka on herättänyt epäluuloisuutta. Ei nukuta yhdessä juurikaan enää. Asutaan kyllä erillään. Yhtäkkiä kavereita on tullut iltaisin enemmän käymään kuin ennen, hänen luokseen. En minä tiedä. Onko se joku naisen vaisto? Meillä on ollut vaikeeta viime aikoina. Minä kuitenkin haluan pysyä yhdessä (jos ei petä) ja rakastan. Yhdesti mulla oli sen kännykkä kun makoiltiin sängyllä ja kun aloin vitsillä selaamaan nimiluetteloa niin ei se antanut...Mitä siellä nimiluettelossa oli niin peiteltävää? Ja sitten myöhemmin oisin tietenkin saanut katsoa puhelinta (kun on poistanut viestit tai nimet). Eilen tekstasin miehen kaverille miehen puolesta ja nimiluettelossa oli joku ihme venäläinen nimi. Mä kysyin, että mikä tää on. No mies sano, että mä voin selittää. No unohdin sen jutun vaan sitten. Muutenkin mies jotenkin etäinen. (?)

Kyllä aion suoraan kysyä, mutta mistä sen tietää, voihan se valehdella päin naamaa, osaa sen taidon kyllä???
Kyllä aion suoraan kysyä, mutta mistä sen tietää, voihan se valehdella päin naamaa, osaa sen taidon kyllä???