Pelko estää rakastumisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppppppppppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppppppppppp

Vieras
Eli onko kellään tälläistä,että kun olet baarissa ja tapaat hyvän ehdokkaan joka voisi olla sellainen johon voisi rakastua niin, ujostuttaa niin hirveästi, aina sama juttu jos joku hyvännäköinen tulee iskemään sinua baarissa niin sitten olet ihan tönkkönä ja änkytät jotain. Alkoholi ei helpota edes asiaa..melkein pahentaa kun poistaa muuten estoja. Olisi kiva tietää onko kellään muulla tälläistä.
Se ei siis haittaa jos iskemään tullut on ruma koska sinua ei kiinnosta se....vaan ainoastaan sellaiset jotka voisi kiinnostaa niin ne aiheuttaa paniikkia. Miten te olette löytäneet rakkauden? Ja olen siis nainen ja ihan ok itse eli ei vaikea saada seuraa.

Mää tapasin mun Tampereella, yökerho Semaforissa. Tiskille satuttiin samaan aikaan vierekkäin seisoo ja oottaa tilaus vuoroo. Sitkun mun vuoro tuli niin tilasin kerralla aika monta juomaa joista kaks meni mun kavereille ja itelleni. Siinä vaiheessa mies slko nauraa ja sano et varsinainen pesusieni oot, ite tietysti suulaana naisena sanoin joo taidan olla, janottaa niin pirusti ja osahan tietysti menee kahelle kaverille. Siitä se sit lähti ja juteltiin aika paljon sen illan aikana ja sovittiin et mennään seuraavana päivänä kahville kuhan on herätty ja selvitty. Seuraava päivä oli sunnuntai ja niin vaan tavattiin ja ihastuin mun mieheen ihan älyttömästi :heart: . Nyt asutaan Nokialla, ollaan kihloissa ja mää ootan meijän ekaa lasta. Rakkaus meijän välillä kukoistaa edelleenki ja parempaa miestä en vois ikinä saada, on aivan ihana :heart: . Meillä kaikki tapahtu aivan luonnollisesti ja oltiin ja ollaan aika lailla samalla aaltopituudella ja on samantyyppinen huumori, eipä siihen paljon oikeestaan muuta tarvittu :D .

Yhteistyössä