Pelkkää ystävyyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävä

Vieras
Onko tämä teidän mielestä enemmänkin kuin vain ystävyyttä miehen taholta?
Mies A auttaa aina naista ja tämän lasta joka asiassa missä vaan pystyy. Naisella on oma mies B, mutta tälle miehelle B omat menot ovat tärkeämpiä kuin nainen ja heidän yhteinen lapsi.
Mies A on heidän lapsensa kummi.
Mies A seurustelee, mutta jos naisella ja mies bllä tulee riitaa, niin mies a on mielummin naisen kanssa kuin menee tyttöystävänsä luo.
Mies a viettää paljon aikaa kummilapsensa kanssa.
Mies a oli sanonut tälle naiselle kuukausi sitten, että hänestä tuntuu tosi ikävälle aina lähteä sanotaan ny vaik Heinolast, ku ne ketä hän rakastaa, nainen ja lapsi jäävät tänne. Hän on Oulussa töissä ja käy heinolas harvoin. Heinolassa kuiteski asuu hänen vanhempansa ja ystävänsä ja silti ainoat kenen takii hä heinolaa tulee on nainen ja lapsi!
Mun mielest mies on rakastunu naiseen, muullaki tavoin ku vain ystävänä.
Mitä mieltä olette?
Nainen väittää, että se on vaa kiintyny heihin, mutta asiasta muuten he eivät ole keskustelleet.
Sekavaa tekstiähän toi ol mut toivottavasti joku jakso lukea ja ymmärs mitä koitin sanoa. sekä osais jotain vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Ihan selvästi on vahvoja tunteita naista kohtaan...
Mutta voisko ne tunteet olla vain lasta kohtaan ja sit sen tähden on niin kiltti naisellekkin?

En usko. Mä luulen, että heistä kummatkin sen tietää, että miehellä on tunteita niitä kohtaan, mutta niistä ei vaan puhuta, koska se sotkee aina välit jos naisella ei olekkaan tunteita millä vastata tän miehen tunteisiin.

Mutta tätä on jatkunut jo monta vuotta. Kai mies A olisi jo tunteensa tunnustanut siinä ajassa? Tosin mies a ja mies b on sukulaisia, joten se voi vähän sotkea miehen a tunnustuksia.

Mutta tätä on jatkunut jo monta vuotta. Kai mies A olisi jo tunteensa tunnustanut siinä ajassa? Tosin mies a ja mies b on sukulaisia, joten se voi vähän sotkea miehen a tunnustuksia.

No jos vielä sukua niin tyhmähän se olisi jos tunnustaisi tai voihan se olla että on joskus tunnustanutkin, mutta se ei oo vaan mihinkään johtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:

No jos vielä sukua niin tyhmähän se olisi jos tunnustaisi tai voihan se olla että on joskus tunnustanutkin, mutta se ei oo vaan mihinkään johtanut.
Ei oo tunnustanu. Siks tää nainen ei oikein uskokkaan, että ois mitään muuta ku ystävyyttä.
Vaikka muutkin, kuin minä ovat vihjailleet, että mies saattaisi naisesta tykätä ,muutenkin kuin vain ystävänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
No onks niillä tunteilla sitten jotain väliä jos niille ei kuitenkaan mitään tehdä?
No ei varmaa, kuhan kiinnosti mitä mieltä muut on. Sitä lähinnä mietin että olenko tyhmä ku väitän, että mies ois lovena tähän naiseen.

Yhteistyössä