ero, kosto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maija"

Vieras
Oltu 20v yhdessä miehen kanssa, meillä 5v lapsi. Mies elää poikamies elämää, tällä hetkellä suhde yh naiseen. Sain tietää että nainen tehnyt abortin miehelleni. Naisella 2 alle kouluikäistä lasta. Hän juo paljon ja on lastensuojelun asukas. Mies maksanut hänen laskujaan ja vuokrarästejä ettei ole sanut häätöä. Tapailevat päivittäin, mieheni osatta ruokaa ja kuljettaa naista asioille yms. Olen eroamassa miehestäni joulun jälkeen kun saan asunnon. Tekisi mieleni kostaa tälle naiselle ja ilmoittaa tämän touhuista lastensuojeluun. Samoin mieheni ei tiedä että minulla oma asunto tammikuussa, lähden ja muutan kun hän ei ole paikalla. On niin paska olo.

se oli eilen taas sen luona, tuli 6 aikaan kotiin. oksettaa.... miten mä kestän nämä viikot. mies ei halua puhua mistään, ei erosta tai suhteestaan tai mistään. lapseni oireilee vaikkei enää edes riidellä. olen nyt 2kk maksanut yksi lapsemme hoitomaksun ja vuokran... mä tartten jotain rauhoittavaa että kestän olla töissä ja hoitaa kaiken. saisiko tksta jotain apua

Minä olin jo sanomassa, että eiköhän miehellesi ole riittävä "kosto" jo se, jos hän päätyy yhteen kuvaamasi kaltaisen naisen kanssa.. Sitten luin tarkemmin ja huomasin, ettet olekaan kostamassa miehellesi vaan sille naiselle.

Jos nainen tosiaan vastaa kuvaustasi, niin minusta hän ei ole sillä tavoin syyntakaisessa mielentilassa, että kannattaisi mitään henkilökohtaisia kostotoimia häntä kohtaan edes miettiä. (Kostot ylipäätään ovat huonoja ajatuksia. Jokaisen kannattaisi ennemmin keskittyä omaan elämäänsä.) Jos naisen lapset ovat vaarassa, niin sitten voi tietenkin olla syytä tehdä tarvittavat ilmoitukset...

Mä en tajua mitä väliä sillä on ettei miehesi halua puhua tuosta naisesta tai suhteestaan? Jos mä oisin tossa tilanteessa, karjuisin todellakin miehelle että tiedän kaiken maksamiaan rahoja myöten ja haukkuisin lyttyyn, ja sen jälkeen toivottaisin asumaan sen toisen naisen luo, ja takas ei ois tulemista. Mä en käsitä miten jotkut alistuu tuollaiseen tilanteeseen, ja pystyy nielemään kaiken kiukkunsa ja elämään kuin ei mitään. Ja jos ois pakko kostaa niin laittaisin miehelle joululahjaksi laskun rästiin jääneistä puolikkaista vuokrista ja hoitomaksuista.

Yhteistyössä