Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
eikös ne kullanmurut joutais hieman hiihtelemään koulun ulkopuolellakin, eikä aina vahdata töllöä tai tietsikkaa
Ja lisäksi kyllä niitä suksipaketteja saa sadallakin eurolla, nytkin on 99? paketti tarjouksessa, samoin oli viime vuonna. Taitaa olla asenneongelma!
jaa, missä? halvin mitä olen löytänyt maksaa 130 e, plus siihen suksien käyttöönotto käsittely joka maksaa urheiluliikkeessä 40 e. Koska emme osaa itse sellaista tehdä uusille suksille.
Prismassa on tarjouksessa 99.90 e suksipaketti. Cittarissa on myos suksipaketteja mutta hintaa en osaa sanoa.
ollaan käyty 3 prismaa läpi, budget sport, hobbyhall, cittari, intersport. Ja todellakin myyvät ei oota :/
Ja meillä kysymys ei ole köyhyydestä, enemmän rahan sijoittamisesta oikeasti tarpeellisiin asioihin. Kyllä mulla rahaa olis ostaa 200 e sukset, mut onko se kannattavaa pelkästään koulun takia? mielestäni ei ole.
Olen selaillut myös netissä käytettyjä suksia, sauvoja sekä monoja. Ja koska en todellakaan ole tietoinen hiihdosta niin ennemmin ostan paketin jotta sukset ja monot sopivat toisiinsa sekä sauvat ovat oikean kokoiset.
Olen jo päättänyt että ensi talvena ostamme ne heti kauppoihin tultua, laitetaan sit vaikka rullat alle jos ei tuu lunta. Mut ettepähän pääse täällä tuomitsemaan, tai koululla ajattelemaan että voi lapsiraukkoja millaiset vanhemmat heillä on....
Ja joku täällä puhui köyhyydestä ja siitä että koulun tarvikkeita lainaavat lapset leimataan huonoista kodeista tuleviksi? Meillä ei kumpikaan vanhempi juo eikä polta. aina lapset menevät edelle hankinnoissa, emmehän nytkään olis juosseet kaupoilla näitä hiivatin suksia etsimässä jos emme välittäisi.
Lakatkaa tuomitsemasta ihmisiä pelkän tekstin perusteella.