minä joo ehkä jonkin verran tai en pelkää mutta kun mietin niin tekis pahaa....en voi kuvitella vaan sellaista että olen joskus maan sisällä :x :ashamed:
jonkin verran sama mieltäAlkuperäinen kirjoittaja umbrella78:En pelkää, mä kun uskon että helvetti on täällä maan päällä.
Tähän suuntaan miullakin.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:Pelkään, tai enemmän pelkään ajatella miten kuolee.
Mulle ei ole väliä mitä mun kropalle tehään kun oon jo poissa.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En. Minut polttohaudataan, ajatus mätänevästä ruumiista ei lämmitä minunkaan mieltäni.
:'( :'( :'( mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen viimme vuonna katsonut kuolemaa silmästä silmään kaksi kertaa, enkä enää pelkää. olen menettänyt 2 rakasta ihmistä, ja nähnyt hiedän levollisen ilmeensä. jos jossakin asiassa on yliluonnollista ja pelottavaa, niin se on siinä miten käy tänne maan päälle jääville sureville omaisille, kuolleilla ei ole hätää. tiedän että pienen poikani on hyvä olla isoisänsä kanssa siellä missä he nyt ovat. pelottavaa on, miten selviää järjissään surusta ja ikävästä.
Voimia hirmuisesti sulle... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen viimme vuonna katsonut kuolemaa silmästä silmään kaksi kertaa, enkä enää pelkää. olen menettänyt 2 rakasta ihmistä, ja nähnyt hiedän levollisen ilmeensä. jos jossakin asiassa on yliluonnollista ja pelottavaa, niin se on siinä miten käy tänne maan päälle jääville sureville omaisille, kuolleilla ei ole hätää. tiedän että pienen poikani on hyvä olla isoisänsä kanssa siellä missä he nyt ovat. pelottavaa on, miten selviää järjissään surusta ja ikävästä.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen viimme vuonna katsonut kuolemaa silmästä silmään kaksi kertaa, enkä enää pelkää. olen menettänyt 2 rakasta ihmistä, ja nähnyt hiedän levollisen ilmeensä. jos jossakin asiassa on yliluonnollista ja pelottavaa, niin se on siinä miten käy tänne maan päälle jääville sureville omaisille, kuolleilla ei ole hätää. tiedän että pienen poikani on hyvä olla isoisänsä kanssa siellä missä he nyt ovat. pelottavaa on, miten selviää järjissään surusta ja ikävästä.