"kysely"
Kuinka montaa täällä pelottaisi jos iso saksanpaimenkoira tulisi haukkuen sinua vastaan, irrallaan?
Minua ei.
Minua ei.
Ei hallinnassa, paha paha!Tuli tämä kysely mieleen kun olin metsässä sienestämässä ja ennestään tuntematon saksanpaimenkoira juoksi luokseni haukkuen. Ei mitenkään näyttänyt uhkaavalta, ei murissut, näyttänyt hampaitaan tai muutakaan mistä olisin ajatellut että onpas äkäinen. Isäntä oli vähän kauempana ja kutsui koiraa luokseen, mutta se ei totellut.
Huikkasin että ei hätää, en pelkää koiria. Minusta ja siitä sakemannista tulikin ylimmät ystävät. Se vaistosi etten pelkää ja pidän siitä. Rapsuttelin ja sehän olisi intoutunut leikkimään, oli vielä nuori koira. Nuolaisi poskellekin. Aivan ihana pakkaus
Ajattelin vain, että kuinkahan moni olisi vastaavassa tilanteessa säikähtänyt.
Oli se aika hyvin hallinnassa. Isäntä kutsui vierelleen ja totteli kyllä. Juteltiin paljon koirista ja koska se oli vielä niin nuori ja innokas, on ymmärrettävää että mieluummin valitsee tutustumisen vieraaseen ihmiseen kuin tottelee isäntää. Hyvä koira siitä vielä tulee ja vanhetessaan erittäin tottelevainen.Ei hallinnassa, paha paha!
Kaksin pelkäisit? En nyt ymmärtänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24729902:Jos olen yksin, niin en pelkää.