Pelkäätkö puolisosi kyydissä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä pelkään. Ja tää talvi on pahinta aikaa, kun sen on pakko luisutella melkein joka mutkassa... :(
Ei auta sanominen, kuulemma mun pitää oppia luottamaan siihen. Ja kyllähän se tosi hyvin autonsa hallitsee, mutta silti se tuntuu hirveeltä.
 
vierailija
Minä pelkään. Ja tää talvi on pahinta aikaa, kun sen on pakko luisutella melkein joka mutkassa... :(
Ei auta sanominen, kuulemma mun pitää oppia luottamaan siihen. Ja kyllähän se tosi hyvin autonsa hallitsee, mutta silti se tuntuu hirveeltä.
Ala rääkymään kuin tapettava porsas aina kun miestä alkaa lapsettaa, tyyliin "ME KUOLLAAN ME KUOLLAAN". Jospa luisutteluinto hyytyisi.
 
vierailijamies
Kyllä pelkään,ninani on varmaan mailman huonoin kuski,pelkäään lapseni ja auton puolesta eniten,surullisinta on se etten kehtaa suoraan sanoa kuinka pöljä hän on :-(
 
Pelkään. Mieheni on ajanut paljon ja on tosi taitava kuski. Mut asenne ratin takana on ihan kamala!! Hän päättää muiden tiellä kulkijoiden puolesta, miten heidän pitäisi liikkua ja jos eivät toimi hänen tahdon mukaan, "rankaisee" heitä. Hirveitä kiihdytyksiä, kammottavia ohituksia, kilpa-ajoa, yllättäviä jarrutuksia jne. Tyhjällä tiellä ajaa rauhallisesti, mut muut autoilijat saavat hänessä jotain naksahtamaan. Olen oikeasti huutanut useamman kerran, että et tapa meitä ja miltei joka kerran pyydän, et ajaisi nätisti. Ja ikää on jo yli 40v. Muuten on maailman kiltein mies, mut toi auto saa hänessä aggressiot heräämään.
 
Minä pelkään. Ja tää talvi on pahinta aikaa, kun sen on pakko luisutella melkein joka mutkassa... :(
Ei auta sanominen, kuulemma mun pitää oppia luottamaan siihen. Ja kyllähän se tosi hyvin autonsa hallitsee, mutta silti se tuntuu hirveeltä.
Käske sen aikuistua! Tuolla tavalla se ukko pelottelee myös sivullisia.

Kysymykseen: En pelkää, mutta on ollut muutamia tilanteita, joissa on sydän hypännyt kurkkuun.
 
vierailija
En, se ajaa varovaisesti. Alkoi ajaa entistäkin varovaisemmin silloin kun esikoinen syntyi ja sellaseksi jäi. :D Taidoiltaan se on parempi kuski kuin mä mutta ei silti hurjastele.
 

Yhteistyössä