Pelkään mehiläisiä IHAN HYSTEERISENÄ!

Siis kamalaa, nyt ainakin 5vuotta ollu ihan hysteerinen pelko mehiläisiä kohtaan.(ne keltaset, jotaka sairaan kiukkusiakin)
Pelkään ihan hulluna, jos oon kävelylenkillä niin huidon ku lentää pään ympärillä.. porukat hiukan kattoo et minkä kohtauksen sain.

En tie miten siitä pelosta pääsis eroon, en halua tartuttaa mitää hysteriaa mun 1v tyttöön.. ja omakotitaloonki olis tarkoitus muuttaa.Olen ollu turvassa niitä pörriäisiä tääl kerrostalossa.

Kääk!! :(
 
Nyt niskasta kiinni itseäsi! Minäkin inhosin hämähäkkejä ennen ihan hirveästi, mutta lapsen nähden oli pakko oppia tsemppaamaan. 'Nyt äiti vie tämän hämppiksen tässä lehden päällä ulos...' :x

Ja niinhän siinä kävi, että nykyään hämähäkit eivät inhota enää yhtä paljoa (en niistä vieläkään kyllä tykkää...)

Mutta ampiaiset ja mehiläiset eivät ole minusta yhtään kamalia (paitsi kun varastossa oli futiksen kokoinen pesä, niin minuakin jo puistatti).

Tee vaikka mielikuvaharjoituksia. Lehdestä ampiaisen kuva ja sit mietit, että nyt se lentää tossa ja istuu mun kädelle, eikä ole yhtään kamalaa :D

En taida olla kovin hyvä auttamaan :LOL:
 
ota iisisti
Meil on mehiläisiä lemmikkeinä =) Siis tarhataan mehiläisiä, ettei vaan oltais teidän naapureita :LOL: :LOL: No joo.

Otat vaan ihan iisisti ja rauhallisesti kävelet pois päin niistä pörriäisistä. Jos alat huitomaan ja riuhtomaan niin ne pörriäiset vaan innostuu ja sitä varmemmin saat piston. ennemin vaikka annat pörriäisen istua kädellesi niin se ei varmasti pistä, mutta jos huidot niin saat varmasti piston jos pörriäinen vaan onnistuu siinä. Vaatii kyllä harjoittelua, mutta aloita siitä et rauhassa vaan olet. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 16:01 pikkuMYY kirjoitti:
Siis kamalaa, nyt ainakin 5vuotta ollu ihan hysteerinen pelko mehiläisiä kohtaan.(ne keltaset, jotaka sairaan kiukkusiakin)
Pelkään ihan hulluna, jos oon kävelylenkillä niin huidon ku lentää pään ympärillä.. porukat hiukan kattoo et minkä kohtauksen sain.

En tie miten siitä pelosta pääsis eroon, en halua tartuttaa mitää hysteriaa mun 1v tyttöön.. ja omakotitaloonki olis tarkoitus muuttaa.Olen ollu turvassa niitä pörriäisiä tääl kerrostalossa.

Kääk!! :(
oon just samanlainen
 
HMM
Sama vika. helppo se on muilla sanoa että otat vaan rauhallisesti jos ei yksinkertaisesti KYKENE olemaan rauhallinen vaan pakokauhun omaisesti pyrkii pakoon minkä kerkeää.
Itse olen allerginen ampiaisen pistoille ja siitä sitten on lähtenyt että pelkään niitä kaikkia jotka puree/pistää...
 
tervetuloa kerhoon. minkään sortin pörriäisen ei tarvi ku lentää kohti tai ohi ja hypin jo pitkin pihaa karkuun. ja kiljuen. turjaketta huvittaa suuresti mun hysteeriani ja se jaksaa hokia aina ku lähden hyppimään karkuun että "täppää täppää täppää täppää.." onneksi ykskään pörriäinen ei ole täpänny. vielä.
 
Täällä yks kammoinen ja se menee jo ihan sairauden puolelle. En pelkää mitään niin paljoa kuin tukkimiehentäitä ja vastaavia :eek: Googlettakaa ite ko.otus, mä en voi kattoakaan sitä. Uloskaan en voi lasten kanssa mennä kun saatan tehä jotain kamalaa sellaisen lentäessä....Muuten kesät on ok, mut ötökät pilaa kaiken.
 
:wave: viimeiks tänään juoksin pitkin maita ja mantuja toisessa kädessä kattila ja toisessa kainalossa poika.. tosin ollaan sällin kans molwemmat allergisia moisille, ei oo kivaa kun jostain nousee yks mölli kattoo kuka siellä kun tietää että jos ei poistu paikalta niin sen klaveritki tulee paikalle...
 

Yhteistyössä