[QUOTE="uuu";29869566]En. Ensiasunto johon muutin 18-vuotiaana oli ns. narkkitalo (Iso OKT-kyläkauppa-whatever-rakennus, joka muutettu pienkerrostaloksi). Vuokra oli ihan älyttömän pieni
Ja viihdyin tosi hyvin, vaikka sukulaiset kauhistelikin miksi sinne narkkareitten sekaan menin muuttamaan. Tosi mukavia oli.
Tietysti jos itse menee tekemään jotain tyhmää (haukkumaan, haastamaan riitaa tms), niin sittenhän ei tiedä mitä semmonen epävakaa henkilö tekee. Mutta ei ne kuitenkaan ns. normaaleille ja mukavasti käyttäytyville mitään tee
Varmaan niillä on muutakin tekemistä ja mietittävää.
Ja ihan ei-narkkariltakin voi joku napsahtaa päässä ja käydä ihan tuntemattoman päälle ilma syytä.
Itseäni pelottaa/epälyttää enemmänkin sellaiset nuorten miesten joukot jotka norkoilee kadunkulmissa, kuvittelen että ne vaanivat siinä jotain onnetonta kotiäitiä tai mummoa jonka käsiveskan voi varastaa tai kenet voi raahata lähimettään, hrrr![/QUOTE]
Onpas mielenkiintoinen "narkkari-alue".
Itse olen myös asunut narkkarilähiössä ja siihen kuului yökaudet läpeensä musan huudatusta, ikkunoiden hajottamisia, tappeluja jne.
No, ehkä aine on ollu eri...