Pelkääkö muut toden teolla narkkareita?

• Viestiketjun aloittaja "Juuli"
  • Ensimmäinen viesti
"uuu"
En. Ensiasunto johon muutin 18-vuotiaana oli ns. narkkitalo (Iso OKT-kyläkauppa-whatever-rakennus, joka muutettu pienkerrostaloksi). Vuokra oli ihan älyttömän pieni :D
Ja viihdyin tosi hyvin, vaikka sukulaiset kauhistelikin miksi sinne narkkareitten sekaan menin muuttamaan. Tosi mukavia oli.

Tietysti jos itse menee tekemään jotain tyhmää (haukkumaan, haastamaan riitaa tms), niin sittenhän ei tiedä mitä semmonen epävakaa henkilö tekee. Mutta ei ne kuitenkaan ns. normaaleille ja mukavasti käyttäytyville mitään tee :) Varmaan niillä on muutakin tekemistä ja mietittävää.

Ja ihan ei-narkkariltakin voi joku napsahtaa päässä ja käydä ihan tuntemattoman päälle ilma syytä.
Itseäni pelottaa/epälyttää enemmänkin sellaiset nuorten miesten joukot jotka norkoilee kadunkulmissa, kuvittelen että ne vaanivat siinä jotain onnetonta kotiäitiä tai mummoa jonka käsiveskan voi varastaa tai kenet voi raahata lähimettään, hrrr!

vieraaaas
[QUOTE="uuu";29869566]En. Ensiasunto johon muutin 18-vuotiaana oli ns. narkkitalo (Iso OKT-kyläkauppa-whatever-rakennus, joka muutettu pienkerrostaloksi). Vuokra oli ihan älyttömän pieni :D
Ja viihdyin tosi hyvin, vaikka sukulaiset kauhistelikin miksi sinne narkkareitten sekaan menin muuttamaan. Tosi mukavia oli.

Tietysti jos itse menee tekemään jotain tyhmää (haukkumaan, haastamaan riitaa tms), niin sittenhän ei tiedä mitä semmonen epävakaa henkilö tekee. Mutta ei ne kuitenkaan ns. normaaleille ja mukavasti käyttäytyville mitään tee :) Varmaan niillä on muutakin tekemistä ja mietittävää.

Ja ihan ei-narkkariltakin voi joku napsahtaa päässä ja käydä ihan tuntemattoman päälle ilma syytä.
Itseäni pelottaa/epälyttää enemmänkin sellaiset nuorten miesten joukot jotka norkoilee kadunkulmissa, kuvittelen että ne vaanivat siinä jotain onnetonta kotiäitiä tai mummoa jonka käsiveskan voi varastaa tai kenet voi raahata lähimettään, hrrr![/QUOTE]

Onpas mielenkiintoinen "narkkari-alue".
Itse olen myös asunut narkkarilähiössä ja siihen kuului yökaudet läpeensä musan huudatusta, ikkunoiden hajottamisia, tappeluja jne.
No, ehkä aine on ollu eri...

"uuu"
Onpas mielenkiintoinen "narkkari-alue".
Itse olen myös asunut narkkarilähiössä ja siihen kuului yökaudet läpeensä musan huudatusta, ikkunoiden hajottamisia, tappeluja jne.
No, ehkä aine on ollu eri...
Juu, ei todellakaan ollut tuollaista. Yks juoppo joskus harvoin harrasti karaokea keskellä yötä, mutta ei sekään nyt niin paha ollut, tuli vain paha mieli toisen puolesta.
Tosin eivät siis olleet mitään nuoria, ehkä 35-60v. Epäilyttävän uudehkoja ja kalliinnäköisiä pyöriä ym tavaraa siinä pihapiirissä oli, että kai ne sitä perinteistä varastelua harrasti, mutta noin muuten käyttäytyivät tosi hyvin.
Eivätkä minun tai kavereiden autoihin koskenut, ainakin mankat ja kajarit pysyivät paikallaan sen vuoden minkä siellä asuin :D

Uskon kyllä että tuollaista toisenlaistakin käyttäytymistä on, mutta toisaalta kyllä sitä normaalit ongelmatapauksetkin (ei pelkästään huumehörhöt) voivat huudattaa musiikkia ja tapella. Itte jos tällaisiä öykkäreitä näen, niin ei ensimmäisenä tule mieleen että olisivat nistejä.

-
Joskus oon pelännyt, jos ovat käyttäytyneet omituisesti. Noin yleisesti ottaen en pelkää juoppoja enkä narkkareita. Kerran pelotti metrossa kun nistit rupes tappelemaan siinä käytävällä ihan mun vieressä. En voinut siirtyäkään kun ne blokkas tien joten yritin olla kuin en olisikaan. Ei ne tosin mua kohtaan olleet mitenkään uhkaavia. Ja vähän aikaa sit jumahdin kävelemään kapealle kävelypolulle sellaisen nistin taakse/eteen, joka käveli takaperin ja hölisi jotain ihme juttuja. Mun koirakin pelkäsi sitä :D

Pelkään yhtälailla narkkareita, mitä juoppojakin.

No oikeastaan kaikista narkeistahan ei edes päällepäin näy mitään erityisempiä, mutta jotkut tapaukset jäävät mieleen.

Oltiin koko perheellä liikkeellä ratikalla. Oltiin seisomapaikoilla, kun meillä oli rattaat mukana. Seisoin kasvot vaunuun päin ja yhtäkkiä kiinnitin huomiota yhteen mieheen. Sillä oli sellainen hullun katse silmillä. Se pysäytti ja jäi mieleeni pitkäksi aikaa. :( Se oli ihan taatusti käyttänyt jotain tosi kovaa kamaa. Onneksi se seurue oli muutoin hilpeissä tunnelmissa, niin ei tarvinnut sinänsä pelätä että sieltä joku karsisi kimppuun.

Juopot ovat kyllä kanssa arvaamattomia ja minua pelottaa ne, varsinkin viikonloppuiltaisin, kun kuljen koiran kanssa. :(

En. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin tietyllä varauksella ja seuraan ihmisten käytöstä ja elekieltä. Jos joku antaa aihetta kiinnittää enemmän huomiota, saattaa olla että otan vähän etäisyyttä tai pidän tarkoituksella matalaa profiilia. Hyvin harvoin tulee tilanteita joissa pitäisi olla jotenkin erityisen varovainen, saati peloissaan.

En oikeastaan. Nyt tulee mieleen vain yksi kerta jolloin olisin pelännyt. Tuolloin samaan bussiin tuli yksi epäsiisti tyyppi joka oli aivan sekaisin. Se jutteli ihan järjettömiä jollekin näkymättömälle kaveriporukallensa välillä iloisesti ja välillä suuttuneena :|

Enpä oikeastaan. Kierrän vähän kauempaa jos mahdollista.

Nuorempana ainoa kerta jolloin pelkäsin, kun olin narkkareiden tälläistä päiväkeskusta tai mikä lie olikaan, siivoamassa yksin, ja oven taa ilmestyi kaksi kaupungin ehkä tunnetuinta narkkia. Tiistaisin keskuksella oli lääkäri tavattavissa ja tarvitsevat saivat lääkitystä halutessaan, ja tuo päivä oli muistaakseni keskiviikko. Huuteluista päätellen lääkkeitä kumminkin olisivat kaivanneet.

Jätkät paukuttivat, repivät ja potkivat ovea, huusivat ja riehuivat. Pysyttelin pois näkyvistä välillä kurkaten ikkunasta miten tilanne eteni.
Siinä vaiheessa kun jätkät hakivat rakennuksen kulmalta lapion ja alkoivat kammeta ulko-ovea, hokasin että ne eivät varmaan ole kauhean iloisia jos löytävät minut sisältä enkä ole avannut ovea... Soitin esimiehelleni, joka soitti poliisille ja narkeille tuli äkkilähtö ennenkun ovi ehti antaa periksi.

Seuraavana yönä kyseiseen paikkaan oli hälyttimistä huolimatta murtauduttu ja tuhottu kaikki paikat aikalailla p****n päreiksi.

En mä sillain autojakaan pelkää vaikka koska tahansa joku voi ajaa yli sairaskohtauksen, rattijuopumuksen, väsymyksen tai oman virheeni takia.

Yhteistyössä