Pelkäätkö, että islamisaatio leviää suomeenkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko nyt mielestäsi aihetta huoleen tuolle, että islamisaatio voisi levitä tänne pohjolaankin?
Kuka sitä täällä levittää ja miten mielestäsi?

Voisiko käynnissä olevalla pakolaistulvalla olla asian kanssa mitään tekemistä?

Voiko asiaa estää mitenkään? Voiko ennaltaehkäistä jotenkin?

Islamisaatio on hyvä asia: naiset nyrkin ja hellan väliin, viherpiperrys loppuu, homot menevät takaisin kaappiin, jne...

Niinkö, eikös sama toteutuisi, jos vaikka itänaapurimme valloittaisi takaisin suuriruhtinnaskuntansa?

Onhan osa naisista ja nykyisen tasa-arvon aikana myös osa miehistä edelleen nyrkin ja hellan välissä, ihan oikeastikin.

Homot, miksi vain niiden pitää kaappiin mennä? Entäs lesbot sitten? Tai miesnaiset tai naismiehet? Entä heidän lapsensa?

Mitä on viherpiiperrys? Onko se jotain ruokaan liittyvää, kasvisruokavaliota?
Vai sitä, että maapallo tukehtuu ihan just ihmisen omaan saasteisuuteen?

Tiesitkö, että katolta heittäminen on väärin. Väärin on myös tappaminen.
Ketään ihmistä ei saa vahingoittaa, ei tappaa.

Homot ei ole kenellekään tehneet mitään väärää. Ihmisiä nekin ovat.
Tiesitkö ettei islamiin kuulu sanonta ''kääntäkää toinen poski'' ja tiesitkö että islamin opin mukaan homoseksuaalinen toiminta on syntiä ja homo joka toteuttaa halujaan pitäisi kivittää?

Tiesitkö ettei islamiin kuulu sanonta ''kääntäkää toinen poski'' ja tiesitkö että islamin opin mukaan homoseksuaalinen toiminta on syntiä ja homo joka toteuttaa halujaan pitäisi kivittää?

Olen lukenut koraanin, kyllä tiedän mitä siellä suurinpiirtein sanotaan. Ja kirjan perusteella en voi muuta sanoa, kuin että on hullu uskonto. Todella hullu ja mielenvikainen kaikin puolin.

Mutta, noin sanoo raamattukin. Homous on raamatussakin syntiä.
ja ensimmäisen kiven heittää.....
koraanissa on paljon ristiriitaisuuksia, vanhanaikaisuutta jne...

En pelkää. Islam on muslimien uskonto, ei mua kiinnosta se pätkääkään kun en muslimi ole. Samat sanat kaikista muistakin uskonnoista.
Uskoakseni olen melko tyypillinen eurooppalainen. Uskonnot eivät näyttele meille suurta osaa elämässä, lähinnä johonkin uskontoon kuuluva on vain tapauskovainen. Miksi se siitä muuttuisi, islam vaikuttaa vielä vähemmän houkuttelevalta länsimaalaiselle uskonnottomalle kuin kristinuskon eri lahkot.

En pelkää. Islam on muslimien uskonto, ei mua kiinnosta se pätkääkään kun en muslimi ole. Samat sanat kaikista muistakin uskonnoista.
Uskoakseni olen melko tyypillinen eurooppalainen. Uskonnot eivät näyttele meille suurta osaa elämässä, lähinnä johonkin uskontoon kuuluva on vain tapauskovainen. Miksi se siitä muuttuisi, islam vaikuttaa vielä vähemmän houkuttelevalta länsimaalaiselle uskonnottomalle kuin kristinuskon eri lahkot.

Sinua ehkä ei kiinnosta muiden uskonnot, mutta muslimeja kiinnostaa muiden uskonnot tai uskonnottomuus. Mikään muu ei ole heidän mielestään hyväksyttyä, kuin muslimius.

Yhteistyössä