M
mä
Vieras
turvaleen monta kertaa enemmän kuin normaalisti,siis se yleensä levittää koko laatikollisen lelui lattialle hetkes ja sit välillä kompastuu jos juoksee kesken leikkiensä. mutta kun se on kaatunut kävellessään ilman että on ollut mitään havaittavaa mihin olisi voinut kaatua ja useamman kerran.
-)mutta muuten on ihan normaali,ei oo valittanut mitään ja pirteä on ollut
-)kakka oli tänän osittain mustaa (on tosin ollut pari kertaa ennenkin)
-)mietin vaan että voiko sillä kun torstaina kaatui hoidossa suorilta jaloilta selälleen lattialle olla jotain tekemistä asian kanssa??
-)muitstan lukeneeni jostain että sisäinen verenvuotokin voisi värjätä kakan mustaksi,onko niin,vai muistanko ihan omiani??
- ollaan toki syöty mustikka piirakkaakin pari pv sitte..
-)onko kokemuksia?? tuntuu että olen välillä jopa ylihuolehtiva niin meneeköls tää sen piikkiin vai onko oikeesti aihetta huoleen?
-)mutta muuten on ihan normaali,ei oo valittanut mitään ja pirteä on ollut
-)kakka oli tänän osittain mustaa (on tosin ollut pari kertaa ennenkin)
-)mietin vaan että voiko sillä kun torstaina kaatui hoidossa suorilta jaloilta selälleen lattialle olla jotain tekemistä asian kanssa??
-)muitstan lukeneeni jostain että sisäinen verenvuotokin voisi värjätä kakan mustaksi,onko niin,vai muistanko ihan omiani??
- ollaan toki syöty mustikka piirakkaakin pari pv sitte..
-)onko kokemuksia?? tuntuu että olen välillä jopa ylihuolehtiva niin meneeköls tää sen piikkiin vai onko oikeesti aihetta huoleen?