Pelkään olevani raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";23585692]Kolmaskin testi tehty.

1. Nega
2. Haamu
3. Nega

Ota ny sitte siitä selvää...paska.[/QUOTE]

No jos sulla jo noinkin selvät oireet niin pitäisi testissä näkyä jo vahva viiva,ei mitään negoja tai haamuja. Oliko kaikki testit samaa merkkiä ja teitkö ihan peräkanaa ne?

[QUOTE="vieras";23585708]No jos sulla jo noinkin selvät oireet niin pitäisi testissä näkyä jo vahva viiva,ei mitään negoja tai haamuja. Oliko kaikki testit samaa merkkiä ja teitkö ihan peräkanaa ne?[/QUOTE]

1 ja toinen testi eilen illalla, kolman äsken.
Samaa merkkiä, nettikaupasta tilasin useamman paketin.

[QUOTE="alkup.";23585716]1 ja toinen testi eilen illalla, kolman äsken.
Samaa merkkiä, nettikaupasta tilasin useamman paketin.[/QUOTE]

No kyllä mä väittäisin että et ole raskaana. Jos ns.haamunkin jälkeen on nega tullut niin pitäisin sitä kyllä varmana. Ja tosiaan jos raskausoireita olis niin silloin hormoonimäärä on jo sen verran korkea,että näkyisi testissä. Olisko nyt jotain stressiä vaan sulla ja raskaudenpelkoa?

sulla on vissiin aika pitkä kierto? ku ovis olis menkkojen mukaan pitäny olla maaliskuun puoles välis... mut jos hedelmöitys olis tapahtunu 1.4 niin eihän siihen oo vasta kun 2 viikkoa... eli ei välttämättä näy testissä vielä...

[QUOTE="vieras";23605121]joko ap on testaillut uudelleen? tuo haamu tuolla välissä on selkeä merkki siitä, että raskaus on alkanut ainakin.[/QUOTE]

Höpö höpö!

Meillä alkoi raskaus juurikin vain "touhutipasta". Testasin pari päivää ennen kun menkkojen olis ees pitäny alkaa ja sain haamun. Seuraavana aamuna negan, sitten ootin pari päivää ja haalee viiva. Ja nyt siis tämä "viiva" tuolla tuhisee vaunuissa. ?
Tsemppiä!

[QUOTE="alkup.";23581556]en pystyisi adoptioon antamaan varsinkin kun isommat lapset olisivat mukana odotuksessa. Rakastaisin lasta yhtälailla.

Testi on mulla ostettuna mutta helvata ku en saa sitä tehdyksi. Nyt on muuten tullu toi että vessas saa hypätä, tulehdusta ei ole. mutta kerran pari tunnissa tarve kuselle.

Edellisestä synnytyksestä on hieman yli vuosi, joten en kai saisi olla raskaana...[/QUOTE]

Lääkärini sanoi minulle, kun olin 6kk sektion jälkeen huolissani siitä, että olin taas raskaana, että jos kohtu ei olisi kunnossa, en tulisi raskaaksi. Jos vartalosi on valmis ottamaan uuden raskauden vastaan, niin silloin se on jo tervehtynyt.

testi oli neljännellä kertaa +, nyt menkat alkoivat kauheilla kivuilla. N. 3 viikkoa myöhässä...

Nyt en tiedä mitä ajatella, onko tämä keskenmeno vai? pitääkö jossain tarkistukses käydä????

Yhteistyössä