Kuka keksii miten voin olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Ehkäisynä oli kumi, joka oli paikoillaan koko ajan, alusta loppuun asti ja ehjä, se on testattu vesihanan alla. raskausviikkoja takana 12. Muita miehiä ei tapaukseen liity, kuin oma armas ukkelini.

Sie oot siemennetty. :xmas:
Tai, sitten ooot tullu jo edellisestä kierrosta raskaaksi.
Tai, Noh, nehän on niin pieniä ne siittiönpoikaset,että menee varmaan niin pienistä reiïstä kielttyihin paikkoihin, että sitä ei hana voinu todistaa reiäksi.

:snotty: Miten te sen kumin pesittä (?) käytön jälkeen? Ai, siks vaan että näkyykö reikiä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ehkäisynä oli kumi, joka oli paikoillaan koko ajan, alusta loppuun asti ja ehjä, se on testattu vesihanan alla. raskausviikkoja takana 12. Muita miehiä ei tapaukseen liity, kuin oma armas ukkelini.

Voitko uskoa, et mä epäilen just samaa. Eilen mainitsin asiasta miehelleni ja hän meinas ettei ole mitään mahdollisuutta. Mut tuntuu (en viel tehhnyt testiä)et olisin raskaana. Menkat jo sen verran myöhässäkin. kumi ollut aina ehjä (ellei kaupassa joku pistellyt niihin reikiä), ja vain ja ainoastaan mieheni kanssa.

kumeissa saattaa olla mikroskooppisen pieniä reikiä joista pääsee se yksi ratkaiseva siittiö läpi mutta täyttäessä ei vuoda huomattavasti. tai sitten kumi saattaa vaikuttaa olevan oikein paikoillaan pois otettaessa mutta silti on sen verran valskannut että sieltä se yksi onnellinen siittiö on karannut.

Alkuperäinen kirjoittaja udaLinx:
Sie oot siemennetty. :xmas:
Tai, sitten ooot tullu jo edellisestä kierrosta raskaaksi.
Tai, Noh, nehän on niin pieniä ne siittiönpoikaset,että menee varmaan niin pienistä reiïstä kielttyihin paikkoihin, että sitä ei hana voinu todistaa reiäksi.

:snotty: Miten te sen kumin pesittä (?) käytön jälkeen? Ai, siks vaan että näkyykö reikiä? :D

Mies testaa aina :).

Siinä kuussa jossa napsahti oli 2kertaa seksiä, toinen oli tämä kerta ja toinen kerta sitten suupeliä... Tiedämme miehen kanssa itse "oikean" vastauksen...

no mikä se "oikea" vastaus sitten on? touhutippa?

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
Siinä kuussa jossa napsahti oli 2kertaa seksiä, toinen oli tämä kerta ja toinen kerta sitten suupeliä... Tiedämme miehen kanssa itse "oikean" vastauksen...

Noh, mitä todennäköisimmin kätten kautta.

Noh, mitä todennäköisimmin kätten kautta.

jiihaa, paha. tää on muuten äärimmäisen hyvä esimerkki siitä MIKSI jotkut todella tulee raskaaksi suunnilleen kättelemällä/pesemällä miehen kalsarit/B-rappuun hommat hoitamalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Kätten kautta?

eli käsiin osunut touhutippa/tullut spermaa kumia poistaessa ja sitten ronklannut värkkiä ja siten joutunu simppa kiikkiin

Niin. Mies kun otti kumin pois ja jatko suoraan käsillään mun "hoitelemistani"...

oi oi, tää on varmaan se mitä moni ei ajattele ja on kumminkin monen pahin painajainen

Yhteistyössä