V
vieraana
Vieras
Ehkäisynä oli kumi, joka oli paikoillaan koko ajan, alusta loppuun asti ja ehjä, se on testattu vesihanan alla. raskausviikkoja takana 12. Muita miehiä ei tapaukseen liity, kuin oma armas ukkelini.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Ehkäisynä oli kumi, joka oli paikoillaan koko ajan, alusta loppuun asti ja ehjä, se on testattu vesihanan alla. raskausviikkoja takana 12. Muita miehiä ei tapaukseen liity, kuin oma armas ukkelini.
Alkuperäinen kirjoittaja udaLinx:Sie oot siemennetty. :xmas:
Tai, sitten ooot tullu jo edellisestä kierrosta raskaaksi.
Tai, Noh, nehän on niin pieniä ne siittiönpoikaset,että menee varmaan niin pienistä reiïstä kielttyihin paikkoihin, että sitä ei hana voinu todistaa reiäksi.
:snotty: Miten te sen kumin pesittä (?) käytön jälkeen? Ai, siks vaan että näkyykö reikiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Siinä kuussa jossa napsahti oli 2kertaa seksiä, toinen oli tämä kerta ja toinen kerta sitten suupeliä... Tiedämme miehen kanssa itse "oikean" vastauksen...
Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Siinä kuussa jossa napsahti oli 2kertaa seksiä, toinen oli tämä kerta ja toinen kerta sitten suupeliä... Tiedämme miehen kanssa itse "oikean" vastauksen...
no mikä se "oikea" vastaus sitten on? touhutippa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Siinä kuussa jossa napsahti oli 2kertaa seksiä, toinen oli tämä kerta ja toinen kerta sitten suupeliä... Tiedämme miehen kanssa itse "oikean" vastauksen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Siinä kuussa jossa napsahti oli 2kertaa seksiä, toinen oli tämä kerta ja toinen kerta sitten suupeliä... Tiedämme miehen kanssa itse "oikean" vastauksen...
no mikä se "oikea" vastaus sitten on? touhutippa?
Noh, mitä todennäköisimmin kätten kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Kätten kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Kätten kautta?
eli käsiin osunut touhutippa/tullut spermaa kumia poistaessa ja sitten ronklannut värkkiä ja siten joutunu simppa kiikkiin
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Kätten kautta?
eli käsiin osunut touhutippa/tullut spermaa kumia poistaessa ja sitten ronklannut värkkiä ja siten joutunu simppa kiikkiin
Niin. Mies kun otti kumin pois ja jatko suoraan käsillään mun "hoitelemistani"...
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Kätten kautta?
Niin. Mies kun otti kumin pois ja jatko suoraan käsillään mun "hoitelemistani"...