H
harmaana
Vieras
Kävi siis näin, että meillä oli riitaa (todella pikkumaisesta asiasta josta mieheni alkoi väittelemään), minä en halunnut riidellä koska mielestäni tässä ei aihetta riitaan ollut, joten puolen tunnin riitelyn jälkeen halusin mennä makuuhuoneeseen nukkumaan, pyysin useita kertoja miestä olemaan hiljempaa, ettei lapset herää. Mies ei sitten halunnut päästää minua pois olohuoneesta, vaan tuli eteeni ja esti olohuoneen ovella pääsyn makuuhuoneeseen. Minä sanoin, että sinähän et minua määrää ja livahdin miehen ja seinän välistä, vähän ehkä miestä samalla tuppaisten edestäni. Mies ei tätä hyväksynyt, vaan tarttui käsivarteeni ja repi minua takaisin olohuoneeseen. Pyysin monta kertaa päästämään irti koska sattui (samalla kuitenkin vedin itseäni irti -sattui enemmän) eikä mies päästänyt irti vasta kuin sitten, kun kolmannen kerran huusin kovalla äänellä että päästä irti mun kädestä. Vielä sitten suuttui ja sanoi että se oli minun vika, kun kerjäsin verta nenästäni. (nyt muuten hävettää kulkea naapureiden ohitse, varmasti kuulivat tämän mun huutoni)
Miehen suvussa on tätä väkivaltahistoriaa naisia kohtaan, esim. miehen isä on pahoinpidellyt mieheni äitiä jne. Nytkö me ollaan siinä vaiheessa, kun näitä rajoja aletaan pikkuhiljaa rikkoa, ja joka kerta satuttaa enemmän minua? Joskus aiemmin mies on saattanut ottaa minua hiuksista kiinni, mutta päästänyt oikeastaan heti irtikin. Nyt vaan meinasi jo pelottaa, mitä se minulle tekee