Pelkään menettäväni mieheni:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastansinua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastansinua

Vieras
Olen viimeisilläni raskaana ja varsinkin nyt pelkään aina, että miehelle sattuu jotain. Hän ajaa paljon autolla työkseen, myös yöaikaan. Kun katson häntä, mun sydämessä on sellainen lämpö ja välillä tulee tippa linssiin siitä, miten paljon häntä rakastankaan. Hänen vieressä on niin hyvä olla, ettei missään tunnu paremmalta. Hän on paras ystävänikin. Ja hän on maailman ihanin kaikin puolin, just paras minulle. Mä pelkään, että miehelle sattuu jotain! Mua oikeesti pelottaa kun mies lähtee vaikka työvuoroon autolla :( . Mitähän tälle vois tehdä?

Raskaus saa naisen pelkäämään paljonkin asioita, jotka ei muuten niin mieleen tulisi.
Nyt olet huolissasi, kun miehesi on rakkaasi, te saatte lapsen, eikä lapsen ole hyvä olla ilman rakastavaa, huoltapitävää isää..
Toi on varmaan osa sitä pesänrakenamista, ja olet vain huolissasi perheesi onnesta ja hyvinvoinnista.
Toki nyt o pimeää ja liukasta, huolissaan sitä varmaan olisi välillä muutenkin.
Juttele miehes kanssa, se vos vaikka tekstarin aina laittaa kun on perillä tms mikä rauhoittaisi sun mieltä.
Onneksi harvemmin kuitenkaan mitään sttuu, koita olla murehtimatta liikoja, turha stressi ei tee sinulle hyvää.

Yhteistyössä