V
Vieras
Vieras
Mun hampaat on todella huonossa kunnossa, en ole käynyt moneen vuoteen hammaslääkärissä.
Melkein jopa itkettää kun täytyy sinne mennä.
Mulla on aina, ihan pikku likasta asti tullut helposti reikiä hampaisiin.
Aina saanut kuulla hammalääkärissä siitä, että en ole hoitanut hampaita. Mut mitä jos olen, harjannut joka päivä 2x, käyttänyt hammaslankaa, syönyt purkkaa yms.. Silti on tullut reikiä.
Myönnän, että tossa vuos sitten hammashoito jäi vähille ja sen jälkeen nämä onkin mennyt tälläisiksi. Oma vika!
Pelottaa ettei näitä voi enää korjata ees, pelkään että hampaat putoo kohta suusta..
Olen lukenut näistä, että voi vaikuttaa terveyteen, voi tulla verenmyrkytys enkä silti ole mennyt lääkäriin.
Tuntuu, että etuhammas on pehmentymässä?
Hampaat lohkeilee, reikiä on taatusti vaikka muille jakaa.
Maanantaina soitan, aivan pakko!!
Pelkään kamalaa saarnaa, vaikka sen olenkin ansainnut kun tälläiseen kuntoon olen hampaani päästänyt
Olis pitänyt jo aiemmin varata..
Argg...
Piti vaan päästää vähän höyryjä
Melkein jopa itkettää kun täytyy sinne mennä.
Mulla on aina, ihan pikku likasta asti tullut helposti reikiä hampaisiin.
Aina saanut kuulla hammalääkärissä siitä, että en ole hoitanut hampaita. Mut mitä jos olen, harjannut joka päivä 2x, käyttänyt hammaslankaa, syönyt purkkaa yms.. Silti on tullut reikiä.
Myönnän, että tossa vuos sitten hammashoito jäi vähille ja sen jälkeen nämä onkin mennyt tälläisiksi. Oma vika!
Pelottaa ettei näitä voi enää korjata ees, pelkään että hampaat putoo kohta suusta..
Olen lukenut näistä, että voi vaikuttaa terveyteen, voi tulla verenmyrkytys enkä silti ole mennyt lääkäriin.
Tuntuu, että etuhammas on pehmentymässä?
Hampaat lohkeilee, reikiä on taatusti vaikka muille jakaa.
Maanantaina soitan, aivan pakko!!
Pelkään kamalaa saarnaa, vaikka sen olenkin ansainnut kun tälläiseen kuntoon olen hampaani päästänyt
Olis pitänyt jo aiemmin varata..
Argg...
Piti vaan päästää vähän höyryjä