N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:minä sain sen kaapin auki, pitää laskea taululla oleva tehtävä. voin auttaa, jos matikka ei onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:minä sain sen kaapin auki, pitää laskea taululla oleva tehtävä. voin auttaa, jos matikka ei onnistu.
saa auttaa...mä en osaa ku perusmatikkaa...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:minä sain sen kaapin auki, pitää laskea taululla oleva tehtävä. voin auttaa, jos matikka ei onnistu.
![]()
tuo on kyllä ihan perusmatikkaa, eli siihen kaavaan pitää sijoittaa ne päivä, vuosi ja tunti, eli siihen tulee tämän päivän päivämäärä = 22, tunti näkyy pöydällä olevasta kellosta ja vuosi on 2008, sitten niillä lasketaan. Saadaan y, josta lasketaan sitten x ja se on se koodi. Haluatko kokeilla itse?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:lattialla olevan reiän saa auki naulalla, siellä on joku numero, mutta en oikein saa selvää siitä, saisko joku?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:lattialla olevan reiän saa auki naulalla, siellä on joku numero, mutta en oikein saa selvää siitä, saisko joku?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:minä sain sen kaapin auki, pitää laskea taululla oleva tehtävä. voin auttaa, jos matikka ei onnistu.
![]()
tuo on kyllä ihan perusmatikkaa, eli siihen kaavaan pitää sijoittaa ne päivä, vuosi ja tunti, eli siihen tulee tämän päivän päivämäärä = 22, tunti näkyy pöydällä olevasta kellosta ja vuosi on 2008, sitten niillä lasketaan. Saadaan y, josta lasketaan sitten x ja se on se koodi. Haluatko kokeilla itse?
kerro vaan suoraan se koodi, ku mulla ei oo aikaa kovin paljoa muutenkaa, ku pitää lähtee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:minä sain sen kaapin auki, pitää laskea taululla oleva tehtävä. voin auttaa, jos matikka ei onnistu.
![]()
kerro vaan suoraan se koodi, ku mulla ei oo aikaa kovin paljoa muutenkaa, ku pitää lähtee![]()
![]()
taisi olla 55079
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:minä sain sen kaapin auki, pitää laskea taululla oleva tehtävä. voin auttaa, jos matikka ei onnistu.
![]()
![]()
taisi olla 55079
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:no kokeilkaa 62623, ja siihen lukkoon tarvii avaimen
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:ainii mä unohin sen pianon avaimen! Mut en kyllä huomaa sitä siinä missään
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:ainii mä unohin sen pianon avaimen! Mut en kyllä huomaa sitä siinä missään
kokeile, mistä kuuluu väärä ääni
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitähän tolla palavalla tulitikulla tehdäänja tolla ihanalla taskulaskimella![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitähän tolla palavalla tulitikulla tehdäänja tolla ihanalla taskulaskimella![]()
![]()
![]()
laskimella saa jollakin numerolla ilmeisesti peilin koodivaloihin virran??