Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:njän, sain mutterilla auki wc-n putken ja vetämällä tuli lattialle moskaa ja luukku, missä oli laatikko josta sai avaimella lapun jossa nro. 3.
selkeää. eikö![]()
Mul tuli siitä numero 2.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:njän, sain mutterilla auki wc-n putken ja vetämällä tuli lattialle moskaa ja luukku, missä oli laatikko josta sai avaimella lapun jossa nro. 3.
selkeää. eikö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mutta siitähän saa lisäaikaa, aina ku menee ennen ajan loppumista samaan huoneeseen mistä aloitti....ennenku hoitsu ehtii paikalle....
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:olisko tuo niin että viiden minuutin välein tarttee olla tuolla huoneessa ja sit voi jatkaa... onko kukaan kokeillu??
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:mä sain sieltä numero koodin sisäisest huoneest avaimen mut en vaan pääse sieltä poooooooiiiiis |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja haalen:mä pääsin sekoittelemaan sodiumia yms, mut en päässyt sieltä pois enää. ja sit hävisi hiiri...
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pitää lähtee käymään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pitää lähtee käymään...![]()
Ei pidä ennenkun autat mua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mistä se tulee se kolman numerolappu??? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mistä se tulee se kolman numerolappu??? :headwall:
vessasta yks (muistaakseni), liukukaapista yks, ja sit siitä lampusta yks, ku laitat valon siihen tulee lattiaan ruksi, siihen ku kaadat sitä happoa...