PeliPeliPeliiii :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tajua tästä mitään... Ja miks mulla on pora..?`mitä ihmettä mä sillä teen, missä on jakoavain? En mä tajua.. Mullakin katos kerran se hiiri ja sitte kun napsuttelin sen kanssa aikani niin mulle ilmesty yhtäkkiä jostain toi porakone...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja s&v:
Mie yritän vielä, mutta miten ihmeessä te saitte lisäaikaa? Ei riitä että vain on siellä huoneessa numero 1.

Jos oot väärässä huoneessa. oo SIELÄ MISSÄ ON PAPERI PÖYDÄLLÄ

Mä olin ainakin siinä huoneesa, enkä saanut mitään lisäaikaa. Ja sen paperinhan saa otettua siitä pöydältä heti pelin alussa... Vaikeeta, taitaa mennä hermot ennen kun pääsee tosta eteenpäin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja s&v:
Mie yritän vielä, mutta miten ihmeessä te saitte lisäaikaa? Ei riitä että vain on siellä huoneessa numero 1.

Jos oot väärässä huoneessa. oo SIELÄ MISSÄ ON PAPERI PÖYDÄLLÄ

Mä olin ainakin siinä huoneesa, enkä saanut mitään lisäaikaa. Ja sen paperinhan saa otettua siitä pöydältä heti pelin alussa... Vaikeeta, taitaa mennä hermot ennen kun pääsee tosta eteenpäin. :kieh:

Sitä paperia ei tarvi ottaa ja se lisäaikahan tulee vaan kun on silloin siellä kun hoitaja tulee

jaa-a..taas muka game over, vaikka nökötin ihan oikeessa paikassa...nyt loppu mulla tää peli!!!!!
d020.gif

Mä sain lisä aikaa vaan niin, et jätin sen paperin siihen pöydälle, muuten ei antanut lisä aikaa jos otin sen paperin siitä pöydältä.. Mä vaan oon jumissa tossa yhessä huoneessa. :headwall:

Mä sain lisä aikaa vaan niin, et jätin sen paperin siihen pöydälle, muuten ei antanut lisä aikaa jos otin sen paperin siitä pöydältä.. Mä vaan oon jumissa tossa yhessä huoneessa. :headwall:

siinä seinällä on sellainen naru/viiva, nii polta sillä sytyttimellä se, nii seinä sulaa siitä kohti, nii pääset pois

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:

siinä seinällä on sellainen naru/viiva, nii polta sillä sytyttimellä se, nii seinä sulaa siitä kohti, nii pääset pois

Kiitos, mukamas kokeilin siitäkin kohtaa jo, mut ei onnistunut.. Nyt pitäis keksii mitä seuraavaksi. :)

hei, tulin takaisin jo, vieläkö te sitä hoitsupeliä pelaatte :o , vai lähtikö kaikki jo päiväunille. Minä olen valmiina uuteen peliin, kun lapsi on päikkäreillä (näin se oma aika käytetään hyödyksi)

Yhteistyössä