V
"vieras"
Vieras
Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta ja noin 1,5 vuotta sitten aloin ihmettelemään mihin mieheni rahat kuluu (aiemmin ei ole ollu aihetta miettiä tällaista). Ei ostanu vaatteita, ei käyny syömässä. Sain selville, että pelaa rahansa. Sovittiin, että minä hoidan raha-asiat eli laskut ja muutki menot. Miehen palkka siis siirrettiin heti sen tultua minun tilille. Mies on montamonta kertaa luvannu lopettaa pelaamisen ja olen siihen uskonut ja laittanu hänen tilille isojaki summia rahaa (vaate ym ostoksiin). Kaikki rahat on aina pelannu
Kerran annoin oman pankkikorttini (sattui kaiken lisäksi olemaan lapsilisäpäivä), että mies saa tankattua auton. No eihän se mitään tankannu, vaan pelas n. 200e parissa tunnissa (siis lapsilisät!). Ja tähän 1,5 vuoteen kuuluu vielä semmonen, että mieheni asui 2kk eri paikkakunnalla. Oma palkkansa ei riittäny, joten otti kulutusluoton! Siis "sinkkumies", asuu yksin töiden takia erossa perheestään. Lasku tuli meille kotiin ja tietenki kysyin, että mikä ihmeen kirje se on. Mies ois halunnu heittää roskiin, " se on joku mainos". No, avasin sen niin 700e kulutusluottolasku! Nyt meillä on (syystäki?) luottamuspula. Just tänään pyysin miestä hakemaan sipsipussin kaupasta. Annoin 10e ja pyysin tuomaan loput takasin. No toiko? Ei! Oli laittanu pelikoneeseen. Ja nyt mieheni on vihanen mulle ku suutuin sille! Se sano, että pitää yrittää saada jostain rahaa niin pitää pelata. Just just. Jos sillä on 100e niin se pelaa sen. Jos 5e, se pelaa sen. Mutta mie oon paska akka ku en anna sille satasia. ??