Eksä uhkailee oikeudella jne, meneekö läpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
voihan vittu. Eksä taas uhkailee.

Mulla oli toiminimi ja hän teki sen nimissä töitä. Koska luottotiedot olivat menneet. Laskutettiin ja mä annoin sit rahat hälle.

No nyt kiukuspäissään uhkailee hakevansa ne rahat uudelleen oikeuden kautta. Onko sillä mitään mahdollisuutta saada sitä läpi?

Ja samaten et kun hän on siitänyt mun tilille rahaa niin sanoo että voi haastaa mut kavalluksesta, kun ei ole kuittia et olen antanut rahat sille takasin.

Rupee meinaa pikkasen ahdistaa. Se on tehny tätä jo vuosia.

Siis mies ei ollut virallisesti sun työntekijäsi eli et ole maksanut hänen verojaan,eläkevakuutusta työttämyysvakuutusmaksuaan ym? Jos näin on, en ottaisi yhteyttä oikeusaputoimistoon.

Lopeta se exän hyysääminen nyt ensiksi kuitenkin.

[QUOTE="iia";25078486]Siis mies ei ollut virallisesti sun työntekijäsi eli et ole maksanut hänen verojaan,eläkevakuutusta työttämyysvakuutusmaksuaan ym? Jos näin on, en ottaisi yhteyttä oikeusaputoimistoon.

Lopeta se exän hyysääminen nyt ensiksi kuitenkin.[/QUOTE]

Näin. Ja siitähän se nyt loppujen lopuks suuttuikin, kun en haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Jostain kumman syystä..

Voisiko jostakin päätellä, että mies on ollut sulla kuitenkin töissä? Mieleen tulee ns. suullinen työsopimus, jonka mies voisi riitauttaa ja sanoa, että sä olet jättänyt kaikki maksamatta hänelle, vaikka esim. hän on käynyt sun asiakkaan a ja b luona.

Mutta hei, miehesi ei hyödy tuosta tempusta mitään, hän on kumminkin tuona aikana nauttinut sosiaalietuuksia niin joutuu itse maksamaan joka pennin kelalle ja sossuun takaisin.. jos näin on että etuuksia on saanut laittaisin kylmän fakta viestin asiasta miehelle ja toivottaisin hyvät loppuelämät :)

[QUOTE="iia";25078486]Siis mies ei ollut virallisesti sun työntekijäsi eli et ole maksanut hänen verojaan,eläkevakuutusta työttämyysvakuutusmaksuaan ym? Jos näin on, en ottaisi yhteyttä oikeusaputoimistoon.

Lopeta se exän hyysääminen nyt ensiksi kuitenkin.[/QUOTE]

Oikeasti aviopuolisolle tai alle 14 vuotiaalle lapselle ei saa edes maksaa palkkaa, joten aika vahvoilla ap on. Ja yleensähän suullinen sopimus on yhtä sitova kuin kirjallinenkin. Mielestäni mies on kieroilija ja enemmän hänellä on riskejä kuin ap:llä.

Yhteistyössä