mihi se juusto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:edc d eee ddd egg, edc d eee edd edc
ni antaa juuston
siihe hiirenkolon eteenAlkuperäinen kirjoittaja mä:mihi se juusto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:edc d eee ddd egg, edc d eee edd edc
ni antaa juuston
Kiitos, Öpis! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:edc d eee ddd egg, edc d eee edd edc
ni antaa juuston
ei mulle tuu vaikka pimputtelen kuinkaAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:siihe hiirenkolon eteenAlkuperäinen kirjoittaja mä:mihi se juusto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:edc d eee ddd egg, edc d eee edd edc
ni antaa juuston
Meillä mies laittoi kuulosuojaimet päähänsä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Hyvin onnistu toi mun soitto....vaikka likan mielstä kuulosti ihan kauhealta
sitä tarkoitit =) se tippuu siihen pianon alle /eteenAlkuperäinen kirjoittaja mä:ei mulle tuu vaikka pimputtelen kuinkaAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:siihe hiirenkolon eteenAlkuperäinen kirjoittaja mä:mihi se juusto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:edc d eee ddd egg, edc d eee edd edc
ni antaa juuston
peesiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:kertokaa nyt mitä seuraavaksi..hiirenpää on paikoilaaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Meillä mies laittoi kuulosuojaimet päähänsä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Hyvin onnistu toi mun soitto....vaikka likan mielstä kuulosti ihan kauhealta
mistä bensan saa?Alkuperäinen kirjoittaja ööh:se pentagrammi pitää valella bensalla ja sytyttää tuleen