Laita hiirellä drakulan silmät ristiin.Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:heti jumitun,köysi ja höyhen saatu ja tiiän et haarniska kutiaa mut mitäs sitten?
Taulusta löytyy tulitikku.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:taulussa olevan draculan pää räjähti
mistä veitsi?Alkuperäinen kirjoittaja mä:veitsellä sai kurpitsan auki
pianon takanaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:mistä veitsi?Alkuperäinen kirjoittaja mä:veitsellä sai kurpitsan auki
pianon päällä,miten se soitto meneeAlkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mistä löytyy veitsi?
Jotain että suuri juuston ystävä haluaisi kuulla Maijal oli karitsa..Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Sain veitsellä leikattua sen kurpitsan sisältä lapun, mut mun lielitaidolla ei sitä saanut käänettyä. Tulkkaus apu siis tarvis.
Sama vika täällä...Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jos tässä on tarkoitus soittaa jotain, niin eipä onnistu mun taidoilla.
Ok kiitokset mun soitto taidoilla ei taida onnistua.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jotain että suuri juuston ystävä haluaisi kuulla Maijal oli karitsa..Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Sain veitsellä leikattua sen kurpitsan sisältä lapun, mut mun lielitaidolla ei sitä saanut käänettyä. Tulkkaus apu siis tarvis.