kaalis
kolmioo ei ole mullakaan ja ristin numero mulla on 3Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mitkä ovat ristin ja kolmion numerot?
kolmioo ei ole mullakaan ja ristin numero mulla on 3Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mitkä ovat ristin ja kolmion numerot?
sen kolmion laskukaava oli laatikossa ja kaavassa ne kelt on ovien nuppeja ja harmaat lukkoja määrät näkyy siitä paperista toiselta puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:kolmioo ei ole mullakaan ja ristin numero mulla on 3Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mitkä ovat ristin ja kolmion numerot?
Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
tiiättekö mä oon saanu sen numeron tehtävästä et pallo-+ sit se avainreikä (oletin että telkkarin nappi eli se mikä vilahtaa töllössä)=kolmioAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
rasti taulusta ja toinen kolmio matosta kun saa sen kellon hoidettuaAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä sait sen ristin numeron selville?
Meneekö numerot niin että pallo tulee paidasta eka kolmio laatikosta neliö televisiosta ?
Mistäs se rasti entä toinen kolmio?
keltaiset pallot on ovien ja laatikoiden nuppeja ja harmaat lukkoja. niiden määrät saa siitä samasta paperista, missä ne koodimerkit on, mutta toiselta puolelta.Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:tiiättekö mä oon saanu sen numeron tehtävästä et pallo-+ sit se avainreikä (oletin että telkkarin nappi eli se mikä vilahtaa töllössä)=kolmioAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
ja oikein tuli :ashamed:
Mä en nyt ymmärtänyt mitään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:tiiättekö mä oon saanu sen numeron tehtävästä et pallo-+ sit se avainreikä (oletin että telkkarin nappi eli se mikä vilahtaa töllössä)=kolmioAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
huomaathan että melkein kaikki merkit muuttuu joka kerran se lattian kolmio (en nyt muista oliko ylos vai alas) taitaa olla ainoa pysyväAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Voi helvata mulla hajoaa pää! ERRORERRORERRORERROR eikä mitään tapahdu! Oon kokeillut yhä uudestaan kun menee koodi väärin, mut mikään ei toimi.
Taitaa olla oikeesti että telkasta se neliö,taulusta x,valot pois päältä matosta kolmio ja se laskutehtävä kaapista tulee kolmio...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en nyt ymmärtänyt mitään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:tiiättekö mä oon saanu sen numeron tehtävästä et pallo-+ sit se avainreikä (oletin että telkkarin nappi eli se mikä vilahtaa töllössä)=kolmioAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
oletko saanut kassakaapin auki? sieltä löytyvällä apuvälineellä saa sen 'kansion' aukiAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:miten sen kansion saa auki?ja nyt sanoo et oven avain toisella puolella jumissa
ja paidan selästä ympyräAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Taitaa olla oikeesti että telkasta se neliö,taulusta x,valot pois päältä matosta kolmio ja se laskutehtävä kaapista tulee kolmio...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en nyt ymmärtänyt mitään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:tiiättekö mä oon saanu sen numeron tehtävästä et pallo-+ sit se avainreikä (oletin että telkkarin nappi eli se mikä vilahtaa töllössä)=kolmioAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
just siitä varmaan on puheAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mistä kansiosta te puhutte? Mä en oo saanu auki edes sitä laukkua mihin tulee jotain numeroita
No mä ainakin luulen että se sun laukku on just se kansio...Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mistä kansiosta te puhutte? Mä en oo saanu auki edes sitä laukkua mihin tulee jotain numeroita
mistäs ne numerot sit saa että saa sen laukun auki?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:just siitä varmaan on puheAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mistä kansiosta te puhutte? Mä en oo saanu auki edes sitä laukkua mihin tulee jotain numeroita
Eli se vika numero on 5??Alkuperäinen kirjoittaja juuri:keltaiset pallot on ovien ja laatikoiden nuppeja ja harmaat lukkoja. niiden määrät saa siitä samasta paperista, missä ne koodimerkit on, mutta toiselta puolelta.Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:tiiättekö mä oon saanu sen numeron tehtävästä et pallo-+ sit se avainreikä (oletin että telkkarin nappi eli se mikä vilahtaa töllössä)=kolmioAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en tajua laskutehtävää ollenkaan... Keltainen pallo miinus avainreikä tms??Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siis telkasta tulee neliön koodi,taulusta X koodi,valot pois päältä ni matossa kolmion koodi ja siellä alakaapissa laskutehtävässä toisen kolmion koodi
taulussa näkyy x = ja sitten joku numeroAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Tyhmänä kysyn miten se numero tulee siitä taulusta?
Matosta olen jo saanut ja yritin yhtä numero sarjaa siihen ja uusiksi meni nyt on paidassa ja televisiossa uudet numerot.
Onko se eka kolmio niin että lasketaan ne oven/laatikoiden kahvat mitä siinä lapulla on ja vähennetään avaimen reiät= kolmio.
Ja toinen kolmio tulee matosta sen pallon "piirtämänä"?
taulussa näkyy x = ja sitten joku numeroAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Tyhmänä kysyn miten se numero tulee siitä taulusta?
Matosta olen jo saanut ja yritin yhtä numero sarjaa siihen ja uusiksi meni nyt on paidassa ja televisiossa uudet numerot.
Onko se eka kolmio niin että lasketaan ne oven/laatikoiden kahvat mitä siinä lapulla on ja vähennetään avaimen reiät= kolmio.
Ja toinen kolmio tulee matosta sen pallon "piirtämänä"?