Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Toinen oli taulun takana.[/qAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mistä ootte avaimet löytäneet?
Toinen kirjojen välissä
sun pitää painaa sitä avainta ja tulee sellainen tähtäin. se sitten lukkoonAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:miks en saa avaimia käytettyä?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Moi hani :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:jes..tänks
Kerro meillekin ratkaisu mysteeriin!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:sain selvitettyä sen lampusta löytyneen paperin mysteerin. mutta en saa tuota koodia toimimaan kassakaappiin, miten pitkällä te olette sen kanssa?
kaappi auki!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kerro meillekin ratkaisu mysteeriin!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:sain selvitettyä sen lampusta löytyneen paperin mysteerin. mutta en saa tuota koodia toimimaan kassakaappiin, miten pitkällä te olette sen kanssa?
niin mäkin.. harmittaa ku osaavat pelaajat ei voi neuvoa..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mä oon ihan jumissa
jossain kuvakulmassa näin siellä jotain pientä rypyä ja sitä kun klikkasin, sain paprunAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:miten lampusta saa paperin?
mulla ei kassakaappi aukene... vaikka sain kyllä sen koodinAlkuperäinen kirjoittaja juuri:kaappi auki!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kerro meillekin ratkaisu mysteeriin!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:sain selvitettyä sen lampusta löytyneen paperin mysteerin. mutta en saa tuota koodia toimimaan kassakaappiin, miten pitkällä te olette sen kanssa?
siis siinä luki jotain kello 11.20 ja vielä 15 minuuttia. eli laitoin sen 11.20 kelloon ja pistinköhän sitten valot pois ja sitten siirsin vielä 15 minuttiia eteenpäin ja ulkona alkoi hämärtää jne. en ihan tarkkaan muista missä järkässä tein noita, mutta jotenkin noin.
lähden tutkimaan kassakaapin sisältöä
yritän kyllä neuvoa parhaani mukaan, mutta en haluaisi viedä muilta oivaltamisen iloa.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:niin mäkin.. harmittaa ku osaavat pelaajat ei voi neuvoa..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mä oon ihan jumissa
saitko selvitettyä sen laatikon pohjalla olleen laskutehtävän? ja huomasithan että koodi muuttuu aina jos sen laittaa väärinAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mulla ei kassakaappi aukene... vaikka sain kyllä sen koodinAlkuperäinen kirjoittaja juuri:kaappi auki!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kerro meillekin ratkaisu mysteeriin!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:sain selvitettyä sen lampusta löytyneen paperin mysteerin. mutta en saa tuota koodia toimimaan kassakaappiin, miten pitkällä te olette sen kanssa?
siis siinä luki jotain kello 11.20 ja vielä 15 minuuttia. eli laitoin sen 11.20 kelloon ja pistinköhän sitten valot pois ja sitten siirsin vielä 15 minuttiia eteenpäin ja ulkona alkoi hämärtää jne. en ihan tarkkaan muista missä järkässä tein noita, mutta jotenkin noin.
lähden tutkimaan kassakaapin sisältöä