Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .
Soriii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joku:1 puuttuu, saako julisteesta ?
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .
Soriii![]()
ja mä just päätin alottaa lakon |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .
Soriii![]()
ja mä just päätin alottaa lakon |O
Heitä aina mynthon suuhun ku tekee mieli röökii, sen kans ku tupakka maistuu pahalle ni menee mieliteko ohi. Yllättävän helppoa ollu.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:ja taas muoks: Läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Ei mistään noista
Viimesen saan vessanpöntön päältä
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Ei mistään noista
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Ei mistään noista
No siis mä oon saanu jo sieltä takaa minne pääsi siitä pytyn päältä jos sitä tarkoitat ??