SoriiiAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .
ja mä just päätin alottaa lakon |OAlkuperäinen kirjoittaja samperi:SoriiiAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .![]()
Muoks: 2 puuttuu , en oo saanut julisteestaAlkuperäinen kirjoittaja joku:1 puuttuu, saako julisteesta ?
Heitä aina mynthon suuhun ku tekee mieli röökii, sen kans ku tupakka maistuu pahalle ni menee mieliteko ohi. Yllättävän helppoa ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ja mä just päätin alottaa lakon |OAlkuperäinen kirjoittaja samperi:SoriiiAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .![]()
Siis miun kaks tätiä polttaa aina noin, koska niistä se maistuu taas noin paremmalleAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Heitä aina mynthon suuhun ku tekee mieli röökii, sen kans ku tupakka maistuu pahalle ni menee mieliteko ohi. Yllättävän helppoa ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ja mä just päätin alottaa lakon |OAlkuperäinen kirjoittaja samperi:SoriiiAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Löysit sit tupakkapelin ku mä oon 18.pv tupakkalakos :kieh: :kieh: :kieh: .![]()
vessanpönton takana oli yksAlkuperäinen kirjoittaja samperi:ja taas muoks: Läpi
Ei mistään noistaAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Mä olen saanut sieltä jo. Miten sinne taakse pääsee?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei mistään noistaAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Viimesen saan vessanpöntön päältä
No siis mä oon saanu jo sieltä takaa minne pääsi siitä pytyn päältä jos sitä tarkoitat ??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei mistään noistaAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Juu, sitä tarkotinAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:No siis mä oon saanu jo sieltä takaa minne pääsi siitä pytyn päältä jos sitä tarkoitat ??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei mistään noistaAlkuperäinen kirjoittaja Kapula:Yks puuttuu... Saako siitä julisteesta ? Tupakka-askista ? Ikkunasta ? Lavuaarista ?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel