Multa puuttuu viel yks "amuletti".. Nyt on veitsi, kirja ja joku amulet of blood.. ja yks niistä viel puuttuu.. 5 kynttilää löydetty...
Autatko, kun en löydä loppuja... oliko vielä jotain salaisia huoneita. Multa puutuu kummitus ja viesti.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:läpi :wave:
mä just koitan miettiä....ainaki uhdessä sellaisessa pimeässä huoneessa(missä oltii taskulampun kanssa) oli yks lappu...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Autatko, kun en löydä loppuja... oliko vielä jotain salaisia huoneita. Multa puutuu kummitus ja viesti.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:läpi :wave:
ootko aukassu sen "varastohuoneen" lattialuukun? siel oli semmonen taskulamppuhuone, ja mu9stakseni siel oli ainaki yks lappu :/ ..ja sit oli noissa makkareissa myös....Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä just koitan miettiä....ainaki uhdessä sellaisessa pimeässä huoneessa(missä oltii taskulampun kanssa) oli yks lappu...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Autatko, kun en löydä loppuja... oliko vielä jotain salaisia huoneita. Multa puutuu kummitus ja viesti.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:läpi :wave:
siis en tarkoita päiväkirjan sivuja, vaan niitä seiniin tulevia viestejä. kiva niitä etsiskellä, kun ei muista mistä on jo ottanut.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ootko aukassu sen "varastohuoneen" lattialuukun? siel oli semmonen taskulamppuhuone, ja mu9stakseni siel oli ainaki yks lappu :/ ..ja sit oli noissa makkareissa myös....Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä just koitan miettiä....ainaki uhdessä sellaisessa pimeässä huoneessa(missä oltii taskulampun kanssa) oli yks lappu...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Autatko, kun en löydä loppuja... oliko vielä jotain salaisia huoneita. Multa puutuu kummitus ja viesti.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:läpi :wave:
nii....mutta nehän ei enää ilmesty ku oot ottanu kuvan....ei ainakaa mulla ilmestyny jälkeenpäin...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siis en tarkoita päiväkirjan sivuja, vaan niitä seiniin tulevia viestejä. kiva niitä etsiskellä, kun ei muista mistä on jo ottanut.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ootko aukassu sen "varastohuoneen" lattialuukun? siel oli semmonen taskulamppuhuone, ja mu9stakseni siel oli ainaki yks lappu :/ ..ja sit oli noissa makkareissa myös....Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä just koitan miettiä....ainaki uhdessä sellaisessa pimeässä huoneessa(missä oltii taskulampun kanssa) oli yks lappu...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Autatko, kun en löydä loppuja... oliko vielä jotain salaisia huoneita. Multa puutuu kummitus ja viesti.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:läpi :wave:
ei niin, kun multa saattoi 1 jäädä ottamatta aiemmin. Mutta löysin sen jo! =) Mutta nyt ei enää tapahdu mitään. Olen tehnyt kaiken. Pitäisikö sen avaimen tulla jonnekin, minne?Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:nii....mutta nehän ei enää ilmesty ku oot ottanu kuvan....ei ainakaa mulla ilmestyny jälkeenpäin...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siis en tarkoita päiväkirjan sivuja, vaan niitä seiniin tulevia viestejä. kiva niitä etsiskellä, kun ei muista mistä on jo ottanut.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ootko aukassu sen "varastohuoneen" lattialuukun? siel oli semmonen taskulamppuhuone, ja mu9stakseni siel oli ainaki yks lappu :/ ..ja sit oli noissa makkareissa myös....Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä just koitan miettiä....ainaki uhdessä sellaisessa pimeässä huoneessa(missä oltii taskulampun kanssa) oli yks lappu...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Autatko, kun en löydä loppuja... oliko vielä jotain salaisia huoneita. Multa puutuu kummitus ja viesti.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:läpi :wave:
mikä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Missä se yks amuletti on!!! :attn:
Se kolmas niistä..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mikä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Missä se yks amuletti on!!! :attn:
jos se oli sormus niin oisko ollut makuuhuoneessaAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Se kolmas niistä..Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mikä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Missä se yks amuletti on!!! :attn:
keittiössäAlkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Mä en ole löytänyt tikapuita...
eikös joku amuletti ollu jommassa kummassa makkarissa.... :/ ...mulla on kyl nii huono muisti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mikä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Missä se yks amuletti on!!! :attn:
ilmeisesti ei tarvinut kaikkia romppeita, minäkin hulluna etsin sitä viimeistä 'messagea' =)Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Pääsinkin läpi ilman sitä kolmatta amulettia
tosi mukava...ei tarvinnu niin miettiä ja pähkäilläAlkuperäinen kirjoittaja juuri:oli kyllä aika helppo peli, mutta sitäkin pelottavampi!
Mukavan erilainen joo!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:tosi mukava...ei tarvinnu niin miettiä ja pähkäilläAlkuperäinen kirjoittaja juuri:oli kyllä aika helppo peli, mutta sitäkin pelottavampi!