mellu
sama juttu!!Alkuperäinen kirjoittaja tulokas:oon tässä yrittänyt tota viimestä linkkiä ... ei oo vielä läpi. en saa siihen kassakaappiin mitään koodia sopimaan.
sama juttu!!Alkuperäinen kirjoittaja tulokas:oon tässä yrittänyt tota viimestä linkkiä ... ei oo vielä läpi. en saa siihen kassakaappiin mitään koodia sopimaan.
no höh :/Alkuperäinen kirjoittaja mellu:sama juttu!!Alkuperäinen kirjoittaja tulokas:oon tässä yrittänyt tota viimestä linkkiä ... ei oo vielä läpi. en saa siihen kassakaappiin mitään koodia sopimaan.
No mut missä ihmeessä sellanen boxi on???Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:saatte sen tietsikasta.. sillä sydän pcllä joka on punaisessa boksissa
pitkässä kaapissa joka aukeaa punapäisellä avaimella... joka on pimeän huoneen löattialla.. löytyy taskulampullaAlkuperäinen kirjoittaja tulokas:No mut missä ihmeessä sellanen boxi on???Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:saatte sen tietsikasta.. sillä sydän pcllä joka on punaisessa boksissa
kiitos!! =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:saatte sen tietsikasta.. sillä sydän pcllä joka on punaisessa boksissa
Juu, sähköt kuuseen Läpi meni sit ku avain löyty.Alkuperäinen kirjoittaja mellu:kiitos!! =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:saatte sen tietsikasta.. sillä sydän pcllä joka on punaisessa boksissa
joku kirjotti et tähteen tulee sen pc:n koodi... mulla ei tullu siihen mitään numeroita, pitiks silleki tehdä jotain???