Pelaatteko the simsiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Simsi

Vieras
Mä pelaan ja minulla on niistä vuodenajat, yöelämää, ja matkoilla (the sims 2 alkuperänenkin tietty! )
Kertokaa vähän niistä perheistä. Mitkä lisäosat teillä on ja sen sellasta!
=)

Mulla on The Sims 2 ja kaikki lisäosat, kamaseteistä puuttu vain se kartano ja puutarha. Ikää on 25v.
Nyt ei ole aikaa pelata kun vauva niin pieni, mutta kunhan kasvaa niin homma jatkuu. Ehkä ostan myös sen The Sims 3 sen. Enemmän tykkään kyllä rakennella kaikenlaista kuin pelata.

Juu, pelasin viimeksi eilen! Aivan upea pelo, harmi vaan kun on niin harvoin aikaa pelata. Mä usein teen uuden naapuruston ja poistan sieltä kaikki valmissimit ja aloitan ihan siitä että simit asuu tosi vaatimattomissa oloissa ja viljelee oman ruokansa (jokunen on tainnut nälkäänkin kuolla) ja sitten pikkuhiljaa sukupolvien myötä olot paranee...

Mä oon tenhy sellasen perheen kun Cacola-Matata. Niillä on 11 lasta ja 6 aikuisia. Aikuisina vanhemmat pysyy elämäneliksiirin avulla. Sims 2 on paras peli ja kolmonenkin viel tulossa!

Saako sitä pelata missään ilmaiseksi netissä, edes jotain kokeiluversiota? :D Ei ole nyt rahaa ostaa tietokonepelejä mutta tekisi mieli simsiä joskus kokeilla kun sitä niin kehutaan :)

Joo, olen pelannut 3v. Nyt on ollut pitkä tauko.
Mä vaan en ole kovin pitkäjänteinen noitten perheitten kanssa. Aloitan aina vaan uuden perheen, enkä jatka edellisen kanssa pelaamista;)

Yhteistyössä