V
vierailija
Vieras
se on demari, koeta ymmärtääarsenkannattajan on pakko olla palkattu trolli
**ttu tuollaista mulkeroa ei oikeasti voi olla olemassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se on demari, koeta ymmärtääarsenkannattajan on pakko olla palkattu trolli
Oletko itse turhautunut mulkerorolli vai ihan vaan persu? Onko näillä enää mitään eroaarsenkannattajan on pakko olla palkattu trolli
Niin siis sulla ei ole mitään tietoa mistään, ei minkäänlaista kommenttia ketjun aiheeseen, ei kykyä ymmärtää luettua ja se on mielestäsi minun vikani, joten minun täytyy olla trollaava mulkero.arsenkannattajan on pakko olla palkattu trolli
Hän on poliitikko.Eli et uskoisi edes Pekkaa, jos hän vakuuttelisi sulle lehtien kirjoittavan totta hänestä?![]()
Oletko itse turhautunut mulkerorolli vai ihan vaan persu? Onko näillä enää mitään eroa![]()
Näitä nousee aina välillä. Halonen oli hirmuinen, Urpilainen aivan kauhuinen, Ahtisaari oikeasti melkoinen nillittäjä. Ketäs muita.. Vanhanen, Sipilä.. ehkä pitäisi katsoa vaan lista Suomen ministereistä, kuka ei ole ärripurri.
Eli et uskoisi edes Haavistoa jos hän kertoisi sinulle syyllistyneensä rikokseen?Hän on poliitikko.
Aina kun poliitikko sanoo jotain on syytä epäillä valheen mahdollisuutta.
Kuka tahansa poliitikko.
Pätee myös toimittajiin.
se on demari, koeta ymmärtää
Ei Haavisto ole mikään ”miellyttävä persoona” vaan asiallinen ja kohtelias, sekä hommansa osaava ammattilainen.
Niin, onhan se vallan erikoista että työkseen Haaviston avustajana toimiva viettää myös vapaa-aikaa hänen kanssaan. Mm purjehtivat vapaa-ajallaan. On se kova jätkä toi Haavisto! Ja tykkää nuorista....Tuo kuulostaa kyllä niin oudolta. Jotenkin aivan älytöntä, että avustajaksi voi palkata kenet tahansa, kenen pärstä sattuu miellyttämään.
... näköjään kerennyt aloittaa lukion jälkeen opinnot kauppakorkeakoulussa, kun haavisto on hänet sieltä avustajakseen pestannut. Melkoinen "työkokemus".
Mitäköhän olisi ajateltu jos Soinilla olisi ollut 23-vuotias Jenna erityisavustajana..."Jäljet pelottavat, sillä Niinistön presidenttikampanjan aikainen autonkuljettaja ja ”roudari” Jeri Aalto, 23, nousi jo Haaviston erityisavustajaksi. Iltalehden (IL 10. 11.) haastattelussa Aalto ihastelee itsekin omaa ”tuhkimotarinaansa”, ja sitä, miten hän on päässyt Haaviston mukana käymään Intiassa, Ukrainassa, Ranskassa ja Belgiassa. Hän kertoo myös veneilleensä Haaviston kanssa, eli mikäpä sen mukavampaa."
Mitäköhän olisi ajateltu jos Soinilla olisi ollut 23-vuotias Jenna erityisavustajana...