Peilit makuuhuoneessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esthetique
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esthetique

Vieras
Onko teillä peilejä makuuhuoneessa... seinällä, katossa...?

Mitä itse ajattelisit, jos tuttava- tai sukulaisvierailulla näkisit heidän makuuhuoneessaan peilejä esim. katossa?

Ajatus on kiehtova, mutta täytyy sanoa, että kyläillessäni nuorempana yli nelikymppisten tuttavien luona ja nähtyäni peilit makuuhuoneen katossa, ensimmäinen ajatus oli yäks.

Alkuperäinen kirjoittaja Esthetique:
Onko teillä peilejä makuuhuoneessa... seinällä, katossa...?

Mitä itse ajattelisit, jos tuttava- tai sukulaisvierailulla näkisit heidän makuuhuoneessaan peilejä esim. katossa?

Ajatus on kiehtova, mutta täytyy sanoa, että kyläillessäni nuorempana yli nelikymppisten tuttavien luona ja nähtyäni peilit makuuhuoneen katossa, ensimmäinen ajatus oli yäks.

näkee noita peililiukuovia makkareissa. Niistä voi tarkastaa varren luistoa jos tykkää.

Onko nyt niin että alle neljäkymppisten makuuhuoneessa olevat peilit ( esim. katossa ) eivät aiheuta inhotusta? Tokihan nelikymppiset ja yli voivat myöskin tutkia heijasteita peilistä. ...ja eritoten jos on hiukan taipumusta "näyttämiseen".

Meillä oli edellisessä vuokra-asunnossa peililiukuovet makkarin kaapeissa ja kyllä niistä opittiin tykkäämään. Nykyiseen ei mahdu kaappeja makkariin, niin ei oo laitettu peilejäkään.

No ei kai sinne tuttavien ja sukulaisten makuuhuoneeseen ole pakko mennä nuuskimaan? Kai jokaisen pariskunnan makuuhuoneesta löytyy jotain (pientä tai suurta) joka ei ole tarkoitettu ulkopuolisten nähtäväksi. Joillain se yksityinen asia on esillä, joillan yöpäydän laatikossa piilossa. Eli se joka menee toisen pariskunnan makuuhuonetta tutkimaan voisi syyttää itseään ellei ymmärrä varautua tuollaisiin "yllätyksiin".

Itse en pahemmin reagoisi jos näkisin peilin tuttavien makuuhuoneen katossa. Aika viattomalta touhulta se kuullostaa. Se peilistä tirkistely siis.

Minä ainakaan en halua mitään peilejä kattoon enkä kaapinoviin.Olen joskus ollut sellaisessa paikassa.Tuntui oudolta sellainen,jatkuvasti oli joku läsnä.Ainakin siltä tuntui.Makuasia.