Peililaattaa WC:hen..?

  • Viestiketjun aloittaja Uuteen kotiin
  • Ensimmäinen viesti
Uuteen kotiin
Ajattelin, että olisiko hyvä ratkaisu että laittaisimme WC:n seinään peililaattaa "lasten tasolle", että näkevät kasvonsa esim. pestessä hampaita...?
Kokemuksia??
 
Meilläpä on ja lapset on pitänyt. Meillä on laitettu vähän erikoisesti kaksi palapeiliä vierekkäin altaan ylle/taustalle, tosin väliaikaisesti. Meillä on vessa, jonka remontti on vielä kesken ja tehdään isomman kylppäri rempan aikana loppuun. Joten oli pakko keksiä väliaikainen ratkaisu lastulevyn suojaksi siihen altaan ylle.

Ainoa haittapuoli on se että sitä saa olla useamman kerran siistimässä, koska kaikki roiskeet todellakin näkyy siinä. Mikrokuituliinalla olen itse sen näppärästi ja nopeasti siistiny.
 
meillä jätetään suuren peilin kokoinen aukko laatoittamatta ja siihen seinään sitte tavallaan upotetaan se peili.on kivan näköinen ja mun mielestä siinä ei haittaa vaikka olis isompikin peili kun se tavallaan kuuluu siihen laatoitukseen.ympäröidään se vielä kivalla boordilaatalla eli siitä tulee vähän kuin taulu.siitä siis näkee sekä lyhyet että pitkät ihmiset kaikki hyvin. =)
 
Täti Näppärä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 21:01 carina kirjoitti:
meillä jätetään suuren peilin kokoinen aukko laatoittamatta ja siihen seinään sitte tavallaan upotetaan se peili.on kivan näköinen ja mun mielestä siinä ei haittaa vaikka olis isompikin peili kun se tavallaan kuuluu siihen laatoitukseen.ympäröidään se vielä kivalla boordilaatalla eli siitä tulee vähän kuin taulu.siitä siis näkee sekä lyhyet että pitkät ihmiset kaikki hyvin. =)
Kiva idea -ja varmasti nätti!
 

Yhteistyössä