Pehmeä vai kova kantokoppa yhdistelmiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso maha jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iso maha jo

Vieras
Heips taas!

Mä jo tuolla aiemmin kyselin kokemuksia Hartan yhdistelmistä. Unohtui siitä tämä vielä, että kumpi on parempi pehmeä vai kova kantokoppa? Kesävauvasta kysymys. Niin no kasvaahan se vauva, entäs jatkossa?

Monethan suosivat pehmeitä, mutta mulla oli kova. Ihan näppärä kesävauvalla. Siitä ainakin olisi voinut ottaa kovikkeet pois ja näin saada pussukankin. Mutta ei mulla ainakaan kopan käyttö kestänyt kuin max 3kk ja sen jälkeen olisi pitänyt lapsi sitoa koppaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ehdottomasti kova! pehmeellä ei tee mitään. :whistle:

No kun mäkin hiljaa mielessäni olen tähän suuntaan vähän enemmän kallellaan... Mulla kun on ollut isommilla lapsilla ne iänikuiset perusvaunut sillä kovalla kopalla tietty ja jotenkin se kovempi versio tuntuisi "turvallisemmalta" =)

Hyvä aihe.
Mistä mä tiedän että meidän lokavauva sopii vaunuihin vielä myöhemminki?
Ettei sitten tule eteen tilannetta että hups eipä tämä lapsi tänne koppaan enää sovikkaan...

Hartaneissa nimenomaan pehmeä koppa ja jatkoperä on aivan mahtava juttu.
Kun se pehmeä koppa jää pieneksi, jatkoperän avulla vauvalla on edelleen suojaisa nukkumapaikka, johon mahtuu pitkään. Ja istuinta voi nostaa välillä toiseen asentoon, kun vauva kuitenkin haluaa jo välillä tehdä muutakin kuin maata (tätä mahdollisuutta ei ole kovassa kopassa).
Meillä oli juuri Hartanin yhdistelmät ja lapsi nukkui niissä päiväunet melkein 1,5-vuotiaaksi saakka tuon jatkoperän avulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Hyvä aihe.
Mistä mä tiedän että meidän lokavauva sopii vaunuihin vielä myöhemminki?
Ettei sitten tule eteen tilannetta että hups eipä tämä lapsi tänne koppaan enää sovikkaan...

meillä lokavauva ja pehmee koppa ollut tosi hyvä . nyt otin jo kopan kokonaan pois kun laps tahtoo mieluummin jo istua vöihin köytettynä ratasosassa.
että mun kahen lapsen kokemuksen perusteella on aika yks ja sama mikä koppa - on niin lyhytaikanen. esikoisella ei ollut ollenkaan koppaa.

Yhteistyössä