Pehmeä kohdunkaula/-suu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kastehelmi_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kastehelmi_

Jäsen
23.01.2011
42
14
8
Uusimaa
Heippa! Pitääkö olla peloissaan kun vkoilla 10+4 mulla on aika pehmeä kohdunkaula ja välillä se on aika alhaallakin? :/

Mistähän se johtuu? oon lukenut että sen pitäis olla kova ja kiinni ja korkealla nyt.. mutta mulla on tosi vaihtelevasti se aina päivittäin erin tuntunen..

Kävin varhaisultrassa 7+5 ja silloin kaikki oli masussa hyvin. Lääkäri kirjoitti "kohtu jonkun verran pehmentynyt".

Onko muilla kokemusta?

Viimeksi muokattu:
Meillä alussa oli kohdunkaula lähtenyt lyhenemään, et vissiin tarkoita samaa asiaa mutta kerronpa kuitenkin :D elikkä illalla tuli hieman (todella vähän) veristävuotoa ja sisko sitten sanoi että äkkiä lääkäriin päivystykseen no lähdettiinpä sitten kohti päivystystä ja kerroin tilanteen siellä sitten odoteltiin kunnes lääkäri otti vastaan ja kyseli ja ronklas silloin sano että kaikki tuntuis olevan hyvin eli tuntu kiinteeltä ja sillain mutta sitten kun ultras niin huomas että se onkin sisältä päin lähteny lyhenee viikkoja tuollon oli siis muistaaksen 16 ja lääkäri antoi sellasen kuvan että muuta vaihtoehtoo ei ole kuin keskenmeno ja sanoi vielä näinkin että tää on jo sen verta pitkällä että ei ruveta keskeyttää raskautta että sitten kun se alkaa niin tuu tänne kun voi kipuja olla aika paljon kun näillä viikoilla jo oot, ei antanu mitään ohjeita esim että vuodelepo auttaa mutta sisko sitten sanoi että oot vuodelevossa et tee yhtään mitään niin se voi auttaa, noh pari päivää etiäpäin puolison piti lähtä toiselle paikkakunnalle koko vlopuksi ja toinen siskoni tuli meille kun en uskaltanut yksin kotio jäädä, nyt raskausviikkoja 35+6 <3 ja odotellaan koska pieni suvaitsee maailmaan tulla :)

Yhteistyössä